|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2012 11:56 pm
OMM: Ik wil uitslapen, maar de mensen van ziggo zijn buiten bezig en we moesten aanwezig zijn.. Plus, als zij er niet waren moest ik naar vergadering. Nu ik toch wakker ben zou ik best een wasje kunnen draaien, maar ik heb zo geen zin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2012 11:50 am
Zo'n 2 uur geleden hebben we onze oudste hond (16) moeten laten inslapen. Dus het duurt wel eventjes voor ik weer echt actief ben...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 2:11 am
^ Aahw wat naar sad Gecondoleerd.. het zal waarschijnlijk het beste zijn geweest voor de hond, maar het blijft vervelend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 4:06 am
@kittyocean: wow wat erg voor je sad het is altijd erg als een dier dat je al zo lang had opeens er niet meer is sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 5:29 am
@ kitty sterkte heel veel sterkte
OMM the sun is shining maar het waait hard -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 11:08 am
@ Kitty: sterkte!
Door mijn begeleider denkt mijn maatje (vrijwilligerswerk) dat ik tot ruim in de zomer blijf, alleen ik heb nu nog zo'n 29 uur over en gemiddeld blijf ik 4/5 uur per keer, dus over 5/6 keer ben ik waarschijnlijk al klaar... ik zit me echt af te vragen hoe ik dat, wanneer de tijd daar is, moet gaan brengen zodat de teleurstelling niet al te groot is. Ik kan gewoon niet langer blijven, daar heb ik de tijd niet voor, ook al zou ik het wel willen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2012 1:23 pm
@ wilder: waarom vertel je het niet gewoon, maar nodig je hem/haar niet uit voor iets te gaan drinken, een soort van feestelijk afscheid?
Heel erg bedankt voor de wensen, allemaal. Of het het beste was, zal ik nooit kunnen geloven, maar de dierenarts zei dat het echt wel het beste was en die zou het nooit doen als het niet zo ver was... hoop ik...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2012 1:14 am
^ Ik denk dat geen enkele dierenarts een dier zou laten inslapen als hij dat niet nodig vind.. Uiteindelijk zijn dierenartsen voor het herstel van het dier, maar als dat niet meer gaat en hij lijdt onder het leven... Moeilijk sad Hugg
OMM: Bijna 5 dagen vrij, jippie! Zondag eerst eens mijn huis op orde maken (het wordt altijd zo een zooitje als ik 4 late dienst achter elkaar heb..)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2012 3:53 am
zo naar vrienden... ik heb geen zin, maar ik moet er gewoon uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2012 9:08 am
OMM: yawn school werk is saai -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2012 2:47 am
ik ben vandaag heeeeel erg lui - maar moet toch echt de deur uit XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2012 2:26 am
OMM: projectwijzer afmaken... Do Not Want!!! X^X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2012 6:56 am
OMM: afgezien van wat minpuntjes in t weekend heb ik toch een heel fijn en gezellig weekend gehad en ik heb zin in Abunai whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2012 1:10 pm
dat onweer zet hier maar niet echt door...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2012 1:39 am
OMM: die onweer van gister ga mijn internet voor een paar min een boost het was in ene vet goed, alleen daarna hield het ermee op -.- dus was mijn internet weer bagger
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|