|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:15 am
+ jag jobbar och tjänar pengar
- jag blir trakasserad för min petition gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 5:04 am
- tappat min mobil igen, knappt en månad efter att jag tappade den första, och mellan där tappade jag en annan, men fick tillbaka den. Jävla busschaffören hittade ingenting och pappa kommer döda mig >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 1:50 pm
Tack för Sia-glasstipsen ^^
- - -
+ animekväll ikväll! Bara jag och massor med anime! + jag är lite väldigt snygg i mina spindelnätsbyxor med kedjor samt min kortärmade Jack & Jones-skjorta... och min blazer från YesStyle. Det är kul att man kan känna sig snygg inemellanåt smile
+/- jag vet inte om jag ska försöka satsa på killen jag är lite småintresserad av eller inte.
- jag tappade min mat på golvet sad - min höna Bowser dog igår - jag måste börja med min cosplaydräkt, varför är det så svårt att sätta igång? - jag måste installera codec ._. Codec har jag aldrig förstått mig på... varför måste man ha sånt? Kan dom inte bara finnas där? Utan codec kan jag inte göra animemusikvideor sad Och jag ska ju vara med i amv-tävlingen på NärCon ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 2:03 pm
+ 3 par skor för 300:- + Även om vi inte kom ut så var det trevligt att prata med Linnea. + Karaoke imorrn! + Glass och godis. + Johan är hemma om 2 dagar. Saknar att ha honom här. Prata. Gosa. Allt det där! whee + Gett bilddagboken en chans. + Flätat in några ljusbruna slingor.
- Jag kan inte gå i kilklack. Knappt högklackade heller längre. Förr kunde jag ju t.o.m. dansa i höga klackar ._. - Det är stökigt hemma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 3:05 pm
+ jag såg vilda bebiskaniner på vägen hem genom parken, herrejistanes vad söta det var.
- de såg mig också, och försvann fort som fan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:13 pm
monoo - jag blir trakasserad för min petition gonk Av amerikaner? surprised hentai shumi KAMON BEIBII + jag är lite väldigt snygg i mina spindelnätsbyxor med kedjor samt min kortärmade Jack & Jones-skjorta... och min blazer från YesStyle. Det är kul att man kan känna sig snygg inemellanåt smile - min höna Bowser dog igår Ehehehee.. Ge oss bilder cool En riktig höna? :0 Bra namn den hade iaf. monoo + jag såg vilda bebiskaniner på vägen hem genom parken, herrejistanes vad söta det var. Sådana finns dussin av utanför min skola mitt i stan talk2hand + Sett massa anime. + Kodat lite php. + Snart Skottland~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 8:27 am
+ Västerås biggrin + Crayon, zomfg. XD + Supa på björnön, sjukt skönt i vattnet klockan två på natten + Gunga och kramas i tre timmar + Nej förfan, alkohol är en dålig drog. biggrin Hahaha.
+/- Shiaz, undrar hon hon reagerar om han berättar?
- Hade inte med mig ett extralinne, så fick ha tjocktröja med BH under, mest kallt och mest smutsigt. - SJukt smutsig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:39 am
+ det är aplungt på jobbet just nu, soft.
- min mage och mina äggstockar beter sig helt sepe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 4:41 am
+ Snart Västerås igen! + Städat rum när jag kommer hem + presenter! + Oh gosh i have alot of cash
+/- Finland snart, :/ aldrig varit där och vet inte om jag vill dit heller +/- Power Meet, det skulle väl bli regn?
- Långt kvar innan jag åker, hemlängtan. - Min pojkvän som aldrig ringer när han lovar : o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 5:37 am
+ Vakna med gos. <3 Äta frukost till Grymma sagor. :3 Film med P ikväll. :B ("Allt om min buske", perhaps? xD) Förhoppningsvis får jag min lön idag. God of War 2, here I come~
+/- Uppkörning imorrn, omgwtf. D;
- Människorna som tvunget skulle demolera en cykel (eller nåt) utanför fönstret mitt i natten. <.< Ensam. >: Mina Pokémon är veka och jag orkar inte levla dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 10:18 am
Niddler monoo - jag blir trakasserad för min petition gonk Av amerikaner? surprised monoo + jag såg vilda bebiskaniner på vägen hem genom parken, herrejistanes vad söta det var. Sådana finns dussin av utanför min skola mitt i stan talk2hand 1. Jo, främst amerikaner, ja gonk
2. Aw, låter mysigt med en sån skola. Men a**å...jag bor ju så att man inte ser vilda djur till vardags, så det blir en sån fin krydda när man väl gör det 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 2:47 pm
Jag har bestämt mig för en positiv syn på tillvaron så därför så ska jag härmed omvandla alla mina - till +!
- fenixforum ligger fortfarande nere... + sidan har varit öppen sen i december utan att ha hänt nånting (inte ens jultävlingen är avgjord än!)... jag hoppas det iallafall är NÅGON märkbar skillnad när det kommer upp igen. Nu när det legat nere sen i lördags liksom. Det är skönt att de äntligen tar sig tid att fixa lite.
- jag blev misstagen som tjej p g a mitt utseende idag IGEN! xp + men det var på aarinfantasy i en "post pics on yourself"-tråd... och det är ju ett yaoiforum och de flesta som gillar yaoi är ju tjejer... så de flesta antar alltid att man är en tjej i första hand, om man inte har "aarinboy" eller liknande i signaturen och det hade jag glömt sätta dit. Och de andra som kommenterat mitt utseende såg att jag var en kille.
- massa andra saker suger. + men jag tror jag har hittat rätt bra lösningar på det med, trots en del uppoffringar. Men jag orkar inte, jag behöver avlasta mig lite så det är uppoffringar jag gärna gör. Fast det är privat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 3:39 am
+ asfadfhsdgjfnk. xD <3 + Åker bort ikväll och är borta tills på söndag. + Bacardi, eller hur det nu stavas, och folket - här kommer jag! :D + Hen-k. Bara för att han är så söt och gay. <3 + Inte varit inne på Gaia på ett tag nu, vilket känns rätt skönt. + MapleStory, lol~ C: + Anna Banana (Jigoku Cho) ska köpa pocky och konstigt godis åt mig i London. <3 + "Hi, my name is Gary. And I don't have an ear-orgasm." xDDDDD + Bow-chica-wow-wow. ;o + SOMEWHERE OVER THE RAINBOW NAA NAAA NNLAAAAAA~ xDDD
+/- TRÖTT, jämt trött. Jag börjar bli less, jävla medicin. Allt är ditt fel. P: +/- Har typ 20+ myggbett och jag har knappt varit ute. LOLFAIL. biggrin DD
- Söt är på Hawaii, 12h tidsskillnad är inte roligt. ._. - Saknar Banana och annat folk. :< - Känner mig smått opepp och seg. - Fryser, wtf. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 4:47 am
+ Louis <3 + Roy, tack för att jag fick gå med i Defiance! + Andreas kommer över en stund i helgen. ^_^ + Maple Story, duh~ <3 + Gaia och deras tatueringar xD -posera- + Beck, fan vad jag älskar Beck. <3
+/- Konstiga drömmar. o-o
- ALLTSÅORKAHÖRADITTGNÄLLOMDITTEXVARJEDAG?-radera- - Mikeh har inget internet. sad - Jag är för godtrogen, höhöhö. >> - Vill ha mitt visa kort tillbaka. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 7:03 am
+ Anna har varit här hela veckan! <3 + Johan. U make tiny hapi hapi :3 + Duscha <3 + Ätit en massa god mat. + Köpt nya skor tills jag börjar jobba. + Köpt en jacka jättebilligt! + Varit ute och tagit kort på katten. + Sprang på Linnea och Jonna.
+/- Dom jäkla knep och knåp-kuberna.
- Johan är borta tills söndag eller tisdag. Nu blir det tomt igen ._. - Anna åkte hem = ensammare! - Jag börjar jobba på måndag gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|