|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:58 pm
Niddler Jag ska försöka skriva en novellanalys på Att tala med en författare. Borde jag skriva testamente innan jag börjar? Nejdå, ingen fara. Jag gör det åt dig efteråt. More money for me that way.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:01 pm
Jalkazar Niddler Jag ska försöka skriva en novellanalys på Att tala med en författare. Borde jag skriva testamente innan jag börjar? Nejdå, ingen fara. Jag gör det åt dig efteråt. More money for me that way. Smart o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:05 pm
Petsy Jalkazar Niddler Jag ska försöka skriva en novellanalys på Att tala med en författare. Borde jag skriva testamente innan jag börjar? Nejdå, ingen fara. Jag gör det åt dig efteråt. More money for me that way. Smart o:Indeed. Se till att skriva lite extra pengar till dig, Jalkazar, eftersom du kom med denna strålande idé.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:09 pm
Niddler Petsy Jalkazar Niddler Jag ska försöka skriva en novellanalys på Att tala med en författare. Borde jag skriva testamente innan jag börjar? Nejdå, ingen fara. Jag gör det åt dig efteråt. More money for me that way. Smart o:Indeed. Se till att skriva lite extra pengar till dig, Jalkazar, eftersom du kom med denna strålande idé. Det ska jag verkligen göra. ~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:12 pm
Glöm inte mig heller ! >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:12 pm
Petsy Glöm inte mig heller ! >w< Niddler är god nog för alla 3nodding Hoppas jag mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:14 pm
Jalkazar Petsy Glöm inte mig heller ! >w< Niddler är god nog för alla 3nodding Hoppas jag mad He better be :'x Annars har min kärlek för honom varit förgäves xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:17 pm
Petsy Jalkazar Petsy Glöm inte mig heller ! >w< Niddler är god nog för alla 3nodding Hoppas jag mad He better be :'x Annars har min kärlek för honom varit förgäves xD Hör du det Niddler! Gör inte Petsy besviken nu. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:27 pm
Jalkazar Hör du det Niddler! Gör inte Petsy besviken nu. scream Det är ju du som skriver testamentet <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:29 pm
Niddler Jalkazar Hör du det Niddler! Gör inte Petsy besviken nu. scream Det är ju du som skriver testamentet <.< Men säg inte det då. Nu vet hon ju de.. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:30 pm
o: JALK ! ADDA MIG I TESTAMENTET! Du vet ju att jag älskar dig, eller hur? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:31 pm
Petsy o: JALK ! ADDA MIG I TESTAMENTET! Du vet ju att jag älskar dig, eller hur? :3 I wuv u t00! ~ heart Klart du ska få en liten filial där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:34 pm
Jalkazar Klart du ska få en liten filial där. Jag tror jag har en liten samling suddgummin som skulle kunna matcha min kärlek till Petsy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:39 pm