|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:43 pm
Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? Calirfornia! biggrin fix'd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:44 pm
Mr_RPG Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? Calirfornia! biggrin fix'd Bara för att du tränar högerarmen framför dina mindreåriga grannar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:50 pm
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? Calirfornia! biggrin fix'd Bara för att du tränar högerarmen framför dina mindreåriga grannar... Ofc
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 2:31 pm
Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? California! biggrin Jag förstår inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 3:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 4:48 pm
Jag har ett brev, för jag donerade ! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 12:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:12 am
Mikusagi Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? California! biggrin Jag förstår inte. Jag har fått personen som ska placera ut mig i USA, hon bor i Jackson, California.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:18 am
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Jag har fått min områderrepresentat till USA! Guess where? California! biggrin Jag förstår inte. Jag har fått personen som ska placera ut mig i USA, hon bor i Jackson, California.Placera? Ska du typ omändras till en ny miljö för att det behövs fler med ditt dna i USA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:22 am
Jag vill ha en Pandy Pack gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:26 am
Petsy Jag vill ha en Pandy Pack gonk Comprende das this aft miss .^o^.-----G [+]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:29 am
Red-Zan Petsy Jag vill ha en Pandy Pack gonk Comprende das this aft miss .^o^.-----G [+] Jag vet inte vad du just sa, men tack så mycket ! xD heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:30 am
Petsy Red-Zan Petsy Jag vill ha en Pandy Pack gonk Comprende das this aft miss .^o^.-----G [+] Jag vet inte vad du just sa, men tack så mycket ! xD heart Jag bara skrev någe som samstämde med här varsågod .^_^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:35 am
Hmm... funderar på att boka en biljett till Dublin imorrn.. St. Patrick's Day denna helgen har jag för mig! ^^ Wewt! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|