|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:48 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh OMG eek eek jag har bara haft blå den andra färgen allså^^
och varför skriver du alldrig i min FF guild? du är ju medlem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:50 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh OMG eek eek jag har bara haft blå den andra färgen allså^^
och varför skriver du alldrig i min FF guild? du är ju medlem. Den ljusa eller mörk blåa? För att det är så lite folk där
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:52 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh OMG eek eek jag har bara haft blå den andra färgen allså^^
och varför skriver du alldrig i min FF guild? du är ju medlem. Den ljusa eller mörk blåa? För att det är så lite folk därden ljusa... och det har blivit mer medlemar nu men det är bara jag där nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:53 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh OMG eek eek jag har bara haft blå den andra färgen allså^^
och varför skriver du alldrig i min FF guild? du är ju medlem. Den ljusa eller mörk blåa? För att det är så lite folk därden ljusa... och det har blivit mer medlemar nu men det är bara jag där nu Aha.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:56 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh OMG eek eek jag har bara haft blå den andra färgen allså^^
och varför skriver du alldrig i min FF guild? du är ju medlem. Den ljusa eller mörk blåa? För att det är så lite folk därden ljusa... och det har blivit mer medlemar nu men det är bara jag där nu Aha.. sweatdrop jag gorde nyss en RP topic^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:57 am
du Jetzudan vill du joina min FF guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:58 am
Sioxen jag gorde nyss en RP topic^^ Såg det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:59 am
Sioxen du Jetzudan vill du joina min FF guild? Meeeh... visst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:00 am
Jetzudan Rebirth Sioxen du Jetzudan vill du joina min FF guild? Meeeh... visst. wee....weee... tryck på bilden på min siggy^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:02 am
Petsy Sioxen jag gorde nyss en RP topic^^ Såg det bra bra^^ skriv nåt i guilden!!!! (helt desperat)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:05 am
Sioxen Petsy Sioxen jag gorde nyss en RP topic^^ Såg det bra bra^^ skriv nåt i guilden!!!! (helt desperat) Gjort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:08 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen jag gorde nyss en RP topic^^ Såg det bra bra^^ skriv nåt i guilden!!!! (helt desperat) Gjort bra^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:24 am