|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 8:34 am
Nawweh. 'tis Filthy. :D <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 9:00 am
Jalkazar I could be brown, I could be blue, I could be riding the sky I could be hoppin' I could be poppin' I could be anything you like I gotta be queen Gotta be mean Gotta be everything more Why don't you like me? Why don't you like me? Why don't you walk out the door? MIKA! <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 10:22 am
MUCC ska spela om 8 dagar. Men jag ska icke gå D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 10:26 am
Likun MUCC ska spela om 8 dagar. Men jag ska icke gå D: *amazing ******** face*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 10:29 am
Jag hade en biljett till dom, men vartefter har jag kommit fram till att jag nog inte vill gå plus att jag kommer ha svårt att få in tågbiljetten i ekonomin, så jag gav bort den till en kompis... Ska sluta vara så drastisk med att skaffa biljetter till allt ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:24 am
Jag ser inte vitsen med gå och se nåt band med högljudda ungar överallt när man kan höra bandet hemma i lugn och ro. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:36 am
Petsy Jag ser inte vitsen med gå och se nåt band med högljudda ungar överallt när man kan höra bandet hemma i lugn och ro. biggrin Det som är poängen ju. Stå längst fram och mosa omkring folk. Härligaste känslan ever. >;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:43 am
*låtsas att jag är aktiv i alla diskussioner som pågår* *Orkar inte säga något*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:54 am
Filthy Petsy Jag ser inte vitsen med gå och se nåt band med högljudda ungar överallt när man kan höra bandet hemma i lugn och ro. biggrin Det som är poängen ju. Stå längst fram och mosa omkring folk. Härligaste känslan ever. >;D talk2hand Är folk så despereta efter lite kroppslig kontakt med andra? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:22 pm
Petsy Filthy Petsy Jag ser inte vitsen med gå och se nåt band med högljudda ungar överallt när man kan höra bandet hemma i lugn och ro. biggrin Det som är poängen ju. Stå längst fram och mosa omkring folk. Härligaste känslan ever. >;D talk2hand Är folk så despereta efter lite kroppslig kontakt med andra? wink Haha yeah! D; Du kan göra vad du vill med dom! >;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:27 pm
FILTHY U N00B!!!!!1 JACKED-UP SHOES! DURR! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:29 pm
Filthy ser så... Filthy ut ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:30 pm
Meijerem 2 FILTHY U N00B!!!!!1
JACKED-UP SHOES! DURR! D: JAG ANVÄNDE DOM INTE PÅ MIN GAMLA AVATAR T__T Niddler: Yeah, i r so filthy. <3 ;B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:31 pm
Filthy Meijerem 2 FILTHY U N00B!!!!!1
JACKED-UP SHOES! DURR! D: JAG ANVÄNDE DOM INTE PÅ MIN GAMLA AVATAR T__T Är det så är det så är det så!? heart *Kläng kläng simbasäng*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|