|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 7:32 am
Niddler Jalkazar Niddler Mikusagi Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder. Givetvis. Ingen logik slår den som rör dina tankebanor. Knappast. Äta bilderna?I min kommentar fokuserade jag mer på kopplingen mellan klockor och Sailor Moon. Var du medveten om det? Jag kommenterade bara att hon blev sugen på bilder, inte filmen, tv-serien eller titelmusiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 8:54 am
Likun Kan inte FF 3 komma till DS så jag kan köra wi-fi DDD< Vad är det för slags online möjligheter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 9:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 10:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:32 pm
I could be brown, I could be blue, I could be riding the sky I could be hoppin' I could be poppin' I could be anything you like I gotta be queen Gotta be mean Gotta be everything more Why don't you like me? Why don't you like me? Why don't you walk out the door?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 2:16 pm
*DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 2:31 pm
Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 2:32 pm
Petsy Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 2:38 pm
Likun Petsy Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"? Vem är Dir en Grey?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 2:51 pm
Petsy Likun Petsy Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"? Vem är Dir en Grey?Ett j-rock/visual kei band från japan, japps.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 3:34 am
Likun Petsy Likun Petsy Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"? Vem är Dir en Grey?Ett j-rock/visual kei band från japan, japps. Ett av få j-rockband vars skivor säljs i vanliga svenska skivbutiker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 3:51 am
OMG ;D Tha Ark ägde allas bananer och vann!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 6:01 am
Mikusagi Likun Petsy Likun Petsy Likun *DÖR* DIR EN GREY I STOCKHOLM 7 AUGUSTI!!!!!! OMFGOMFGOMFG, ALLA MÅSTE GÅ... OKEJ.. XD .. Vem?Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"? Vem är Dir en Grey?Ett j-rock/visual kei band från japan, japps. Ett av få j-rockband vars skivor säljs i vanliga svenska skivbutiker. Inte för att jag är helt förvånad, men vilka vanliga svenska skivbutiker är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 8:01 am
halcyon. revolver Mikusagi Likun Petsy Likun Dir en grey o___O Eller vad menar du "Vem"? Vem är Dir en Grey?Ett j-rock/visual kei band från japan, japps. Ett av få j-rockband vars skivor säljs i vanliga svenska skivbutiker. Inte för att jag är helt förvånad, men vilka vanliga svenska skivbutiker är det? Någon som har reklam i tunnelbanevagnar, och så den i Kista... LOL.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|