|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 12:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:11 pm
... Lol. Såhär va. Klockan hos datorn muppade sig och hoppade tillbaka ett par sekunder. Så den skickar pingen, kollar vad klockan är, och sedan när den får tillbaka pingen så kollar den klockan igen. Om då tid2 är mindre än tid1 blir ping-värdet negativt: tid2 - tid1 = -2911ms ... Säger vi xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:16 pm
Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:36 pm
Mikusagi Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder. Givetvis. Ingen logik slår den som rör dina tankebanor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 1:41 pm
Niddler Mikusagi Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder. Givetvis. Ingen logik slår den som rör dina tankebanor. Knappast. Äta bilderna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 2:03 pm
Jalkazar Niddler Mikusagi Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder. Givetvis. Ingen logik slår den som rör dina tankebanor. Knappast. Äta bilderna?I min kommentar fokuserade jag mer på kopplingen mellan klockor och Sailor Moon. Var du medveten om det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 2:15 pm
Niddler Jalkazar Niddler Mikusagi Typiskt klockor. Tror att de kan göra hur de vill. Hmpf.
Nu blev jag sugen på Sailor Moon-bilder. Givetvis. Ingen logik slår den som rör dina tankebanor. Knappast. Äta bilderna?I min kommentar fokuserade jag mer på kopplingen mellan klockor och Sailor Moon. Var du medveten om det? Min logik framanar så intressanta och roande diskussioner. ARLA, STAVADE JAG RÄTT NU?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 2:18 pm
Mikusagi Min logik framanar så intressanta och roande diskussioner. ARLA, STAVADE JAG RÄTT NU?
JA DET GJORDE DU. PUSS PÅ DIG. Eller nej... KRAM PÅ DIG. Fast nej, det gjorde du inte xd Frammana. Mana fram.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 2:20 pm
Jag kom på det senare... fast sedan tänkte jag "Äsch, det är säkert ett ord som jag har hittat på helt själv, så då kan jag ju inte stava det rätt.".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 5:25 pm
Nu har jag sett alla evangelion avsnitt + End of evangelion
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 6:24 pm
Mr_RPG Nu har jag sett alla evangelion avsnitt + End of evangelion Och nu vill vi höra vad du tyckte om det! .. Nej, jag skojar bara. Det vill vi inte. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 4:09 am
Petsy Mr_RPG Nu har jag sett alla evangelion avsnitt + End of evangelion Och nu vill vi höra vad du tyckte om det! .. Nej, jag skojar bara. Det vill vi inte. biggrin BRA, FÖR JAG TÄNKTE INTE GÖRA DET! *gråter* : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:12 am
Kan inte FF 3 komma till DS så jag kan köra wi-fi DDD<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 7:30 am
Petsy Mr_RPG Nu har jag sett alla evangelion avsnitt + End of evangelion Och nu vill vi höra vad du tyckte om det! .. Nej, jag skojar bara. Det vill vi inte. biggrin Haha, Petsy är min nya idol. ÄGD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|