Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 613 614 615 616 617 618 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 20, 2012 11:55 am

Ik blijf het akelig vinden de stand zo achter te laten... vorig jaar ingebroken, hopelijk dit jaar alles goed... ondanks ons lekkende dak XP Maar we slaan ons erdoorheen!!
PostPosted: Fri Apr 20, 2012 12:23 pm

heb het meerendeel van mijn kostuum voor zondag al bij elkaar geraapt xd

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 24, 2012 9:38 am

Crossposted from my blog

A middle aged woman thought it was okay to be all bitchy to me. I gave up my seat for her, but apparantly she claimed she had more right 'because she got in earlier'. I believe we both pay the same for a ride. Anyway, instead of starting a hissy fit, I only said: "Excuse me for giving up my seat for you."
So, I sat down near the window, which is not a seat, but a... I don't know what it is. A bump or so? Anyway, considering my bad hip, that is a BAD choice, but it's less bad than standing for half an hour. So, in fact, a healthy middle aged woman send a young cripple woman away from a seat.
Halfway the ride there were more empty seats, but I refused to go and sit there. I have my pride. I do not want to give that woman the pleasure. So, I kept sitting there, in the aisle.
She got out sooner than me and she started a hissy fit. "There are so many seats and you still sit here!"
Of course, do you think I WANT to sit there after being treated so rude?
"You are so rude!"
Who do you think I am? A 16 year old? But I denied her that pleasure. All I said was: "Do you really think I want to sit there now? This whole situation says more about you than it says about me."
I refused to explain her about my crippleness. I deny her that knowledge - I keep the honour to myself.
"Yes! Yes it does say a lot more about you than it says about me! It says how stupid you are! The insolence!"
Because, apparantly, my remark was too high of intelligence for her. She totally pulled it out of context and then just retorted with that I was rude and stupid. Yeah, cuz that's SO MATURE.
I denied her any more response and she got out (nose held high!). A woman next to me asked me what that was all about. I was honest: I gave her my seat (while being cripple) and this was how I was repaid. The woman laughed. I was right.

This does say a lot more about that woman than it says about me.

And yes, my hip hurts now. But I rather want a hurting hip (and keep my pride) than give her the pleasure of seeing me taking an other seat. And if being smart and mature equals superiority complex and rude behaviour towards others (and the young), then please, LET ME STAY STUPID AND INSOLENT FOREVER.
PostPosted: Tue Apr 24, 2012 1:43 pm

^ Omfg, ik vind dat dus echt extreem van die vrouw. Zoiets doe je gewoon niet!

Ik heb vandaag en gisteren telkens tussen 14.10 en 14.15 een mystery caller. Onbekend nummer, belt 1x en telkens mis ik het telefoontje dus ik heb telkens een gemiste oproep van een geheim nummer zegmaar. Kan ik ook niet terugbellen. Hopelijk kan ik er morgen achter komen wie 't is. Ik hoop op stage, want dat zou gezien de tijd van het jaar best goed kunnen. Maarja, waarschijnlijk is het dat niet, want het lijkt me logischer als je iemand niet k**t bereiken dat je ook wel eventjes mailt.

Wilder Wein MCMXCII

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Wed Apr 25, 2012 10:17 am

ik zag dit plaatje
User Image
en dacht meteen,

those three dont know how screwed they are xd
ik denk wel dat menketi snapt waarom blaugh
PostPosted: Wed Apr 25, 2012 10:51 am

Ik heb net een eerste dag achter de rug bij mijn nieuwe vrijwilligerswerk en ik ben echt blij verrast met hoe ontzettend het verschilt, in positieve zin, met die andere instelling (waar ik toen was weggestuurd om allerlei dubieuze redenen). De sfeer alleen al is er al zoveel prettiger dat ik tijdens deze eerste dag ook al wat kleine initiatieven durfde te nemen. Daarnaast was de begeleiding ook echt begeleiding. Wanneer je even iets niet wist of hulp nodig had kon je gewoon vragen stellen en dat was helemaal niet erg.
Bovendien krijg je als vrijwilliger ook gelijk de mogelijkheid om een deelnemer te ondersteunen, wat ik ook heel prettig vond, want bij die andere instelling werd jou, als vrijwilliger nooit een taak toegewezen en hier dus wel. Kortom: ik heb hier een dermate positief gevoel over dat ik denk dat het wel heel gek zou moeten zijn, als ik hier ook weggestuurd zou worden.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 25, 2012 12:07 pm

Wilder Wein MCMXCII

Ik heb vandaag en gisteren telkens tussen 14.10 en 14.15 een mystery caller. Onbekend nummer, belt 1x en telkens mis ik het telefoontje dus ik heb telkens een gemiste oproep van een geheim nummer zegmaar. Kan ik ook niet terugbellen. Hopelijk kan ik er morgen achter komen wie 't is. Ik hoop op stage, want dat zou gezien de tijd van het jaar best goed kunnen. Maarja, waarschijnlijk is het dat niet, want het lijkt me logischer als je iemand niet k**t bereiken dat je ook wel eventjes mailt.

Blijkbaar doe je dat dus wel..... weird, weird woman....

En heerlijk he, die onbekende nummers. Meestal is het toch een onderzoek of telemarketeer. Ik ben ook eens weken gebeld door onbekend nummer en uiteindelijk ging het er om of ik mee wilde doen met een onderzoek... kwam toen niet uit, dus zouden ze die avond terugbellen. Hebben ze niet gedaan. Ze ********* 10x!!! de volgende ochtend gebeld
Tja. en dan werk ik dus en neem ik niet op
PostPosted: Wed Apr 25, 2012 12:32 pm

kittyocean
Wilder Wein MCMXCII

Blijkbaar doe je dat dus wel..... weird, weird woman....

En heerlijk he, die onbekende nummers. Meestal is het toch een onderzoek of telemarketeer. Ik ben ook eens weken gebeld door onbekend nummer en uiteindelijk ging het er om of ik mee wilde doen met een onderzoek... kwam toen niet uit, dus zouden ze die avond terugbellen. Hebben ze niet gedaan. Ze ********* 10x!!! de volgende ochtend gebeld
Tja. en dan werk ik dus en neem ik niet op

Ik nam dus op vanmiddag, zeg helder en duidelijk m'n naam. Hoor niks en er werd gelijk opgehangen xD Vond ik niet zo fijn even, want het was net tijdens een gesprek met m'n begeleider van het vrijwilligerswerk, dus dan word ik natuurlijk al liever niet gestoord, maarja, je wil ook wel eens weten wie zo'n mysterieuze beller is. Normaal zou ik ook gewoon niet opgenomen hebben. Maarja, mocht ik vaker dergelijke telefoontjes gaan hebben dan neem ik ook contact op met de provider, om te checken of het telkens hetzelfde nummer is, zo ja: dan door naar de politie om 't te blokkeren.

Wilder Wein MCMXCII

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Apr 25, 2012 2:12 pm

@ Breakape: ik snap je meteen XD

OMM: nog een dagje vrij dan nog school en dan meteen door om ff lekker weg naar een verjaardag met mijn vriend zal de eerste keer zijn dat ik dungens and dragons ga spelen
PostPosted: Thu Apr 26, 2012 11:07 am

*waiting, waiting, waiting for file to load*

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Apr 28, 2012 1:42 am

Zomer in mijn hoofd biggrin (alleen nog niet buiten)
PostPosted: Sun Apr 29, 2012 2:12 am

werk je de hele middag voor 1 persoon, heb je het af, laat je het zien: 'waarom heb je dat gemaakt?"
emotion_facepalm

kittyocean
Captain

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun Apr 29, 2012 8:06 pm

"RAAAAARRRRR"
PostPosted: Mon Apr 30, 2012 1:01 am

ik wil liever schrijven, maar ja, moet klussen XD (want er komt iemand langs)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed May 02, 2012 6:02 am

Food food! Ik wil wat minder vlees eten, wat meer vis en wat meer verse groentes en fruit. Brood wil ik vervangen voor crackers en rijstwafels. En elke dag minstens een bak yoghurt of kwark.

Geinspireerd door biologische en vegan blogs. Helaas is biologisch voer mij iets te duur.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 613 614 615 616 617 618 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games