|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:26 am
FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk ne de vet jag inte 3nodding >_o...bra *pustar ut* .....lol...... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:29 am
Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk ne de vet jag inte 3nodding >_o...bra *pustar ut* .....lol...... xp ^_^ så...nu är det bara 18 dagar kvar...vilken tid fyller du år? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:30 am
FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk ne de vet jag inte 3nodding >_o...bra *pustar ut* .....lol...... xp ^_^ så...nu är det bara 18 dagar kvar...vilken tid fylelr du år? ninja samtidigt som du den 6 september 1989 blev jag föd^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:32 am
Sioxen samtidigt som du den 6 september 1989 blev jag föd^^ eh jo....men vilken tid på daaaaaaaaaaan?..... sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:34 am
FrodoLouLou Sioxen samtidigt som du den 6 september 1989 blev jag föd^^ eh jo....men vilken tid på daaaaaaaaaaan?..... sweatdrop xp jaha sweatdrop jo det är inte bestämnt än blir vell på efter middan nån gång^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:34 am
Sioxen FrodoLouLou Sioxen samtidigt som du den 6 september 1989 blev jag föd^^ eh jo....men vilken tid på daaaaaaaaaaan?..... sweatdrop xp jaha sweatdrop jo det är inte bestämnt än blir vell på efter middan nån gång^^oki xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:35 am
Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:37 am
Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:38 am
Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:39 am
Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:41 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:42 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:47 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Och så har man gett Trance Kuja spö ännu en gång.. wee.....duktigt me han är enkel ju^^ Vet, Necron med. neutral jepp^^ jag är vid garland just nu^^ Han möter man väl på skiva 3..? Nåja, Har du hittat alla gömda skatter då? Som man kan hitta med bara Chocobo's nej det har jag inte jag ska försöka få en en ny färg på min senare^^ Jag har en vit blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|