|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:18 am
Niddler Jalkazar Jasså, heter det accent? Satans dialekt vi har här då mad Uttalas "acksang" dock, bör påpekas! :0 Eller typ [ʌk'sʌŋ]. Jahaaa, jag stavade som det uttalades, knepigt uttal mot den där stavningen... Homonym?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:06 am
jag vill ha en url med namn D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:10 am
Valgarv Vad är det för läskigt med Sakana-sama egentligen? Hon är ju inte läskig alls. Tror jag. Dark Erica Sakana är fan inte läskig på riktigt. WORD.Jalkazar Nu är jag såhär löjligt stolt över min mindre brorsas eminenta musiksmak igen, han är besatt av Mika och vill sitta och lyssna på musik med mig. Iofs sa jag ******** no, och skickade iväg honom till fritids men jag är fan stolt. Wawawewa. Jag ska smeka din bror.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:13 am
Hepp.... inget svar >___> . . . .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 8:51 am
Likun Hepp.... inget svar >___> . . . . Stackarn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:02 am
Sakana-sama Likun Hepp.... inget svar >___> . . . . Stackarn.Ja, jätte. Hurså?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:54 am
Likun jag vill ha en url med namn D': En url med namn? Här får du en: http://www.niddler.com/Vet inte vad det är för sida dock. Med andra ord: Vad menar du? :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 9:59 am
Niddler Likun jag vill ha en url med namn D': En url med namn? Här får du en: http://www.niddler.com/Vet inte vad det är för sida dock. Med andra ord: Vad menar du? :B Jag fick reda på det, min sig det står "My S h o e' s"... så menade jag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:30 am
Sakana-sama Valgarv Vad är det för läskigt med Sakana-sama egentligen? Hon är ju inte läskig alls. Tror jag. Dark Erica Sakana är fan inte läskig på riktigt. WORD.Jalkazar Nu är jag såhär löjligt stolt över min mindre brorsas eminenta musiksmak igen, han är besatt av Mika och vill sitta och lyssna på musik med mig. Iofs sa jag ******** no, och skickade iväg honom till fritids men jag är fan stolt. Wawawewa. Jag ska smeka din bror. Helst inte.. du måste fråga mamma först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:31 am
What's a niddler? You can't buy a niddler, and it can't sell you stuff, whiten your teeth in seven days or even make you smell good enough to eat. It's just a domain so I've got somewhere to call home on the internet, a dumping ground for random photos and files and of course an address for my e-mail.
Hi, I'm not exactly the kind of person to put great quantities of information about ME on a website. I usually find the only people who actually visit my homepage already know what I look like.
I have occasionally done stuff with my website, mostly when I was at University, but these days I spend most of my time using computers, so doing it for fun starts to lose it's appeal (kind of).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:53 am
Niddler Jalkazar Jasså, heter det accent? Satans dialekt vi har här då mad Uttalas "acksang" dock, bör påpekas! :0 Eller typ [ʌk'sʌŋ]. Vår spanskalärare säger flugskit. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:54 am
Dark Erica Jalkazar Jasså, heter det accent? Satans dialekt vi har här då mad Vår spanskalärare säger flugskit. :'D Jag tror att våran sade "fjång", eller något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|