|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 5:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 5:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 5:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 12:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 1:30 am
Man behöver ju quicktime! *arg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:45 am
hm. Ingen som bryde sej om bilderna som jag la upp på "DoujinFEST 2007, 3-4 februari [ZE UPDATE!]". Well dom finns där om nån vill se dom. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:56 am
Squall83 hm. Ingen som bryde sej om bilderna som jag la upp på "DoujinFEST 2007, 3-4 februari [ZE UPDATE!]". Well dom finns där om nån vill se dom. smile Jag är inte med på dem, därför är inte jag intresserad. NÅGON ANNAN SOM VILL FÖRKLARA SIG?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 9:06 am
Mina föräldrar är fuuuuullla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 9:06 am
Mikusagi Squall83 hm. Ingen som bryde sej om bilderna som jag la upp på "DoujinFEST 2007, 3-4 februari [ZE UPDATE!]". Well dom finns där om nån vill se dom. smile Jag är inte med på dem, därför är inte jag intresserad. NÅGON ANNAN SOM VILL FÖRKLARA SIG? Oki det kan jag förstå men jag mindes några som var där som ville se dom som var där och dom undrade om jag skulle lägga upp dom här på "svenska gillet". Jag nämde att dom fast där om "nån vill se dom" alltså ingen speciela personer. Och ni behöver inte förklara nått.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 12:40 pm
LOL @ Jesus Camp på SVT2.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 1:31 pm
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalkazar Men hallå! Hur tar man quests som! Jag vet inte!!!! crying Hur tar man vad? Quests! Du vet dom här man får guld och skit av. Gaia har ju ett quest system? Har du inte gjort questen än? Klicka på Quest-symbolen då! surprised Men jag leavade den första, de va typ bara uppvisning av sidans funktioner... Man får ju items. SUCK! Gå tillbaka och kolla om du kan fortsätta! surprised Kan inte cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 1:38 am
Varför måste alla göra slut? crying Jag tror att dom flesta som jag känner nu har hjärtesorg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 6:24 am
Petsy Varför måste alla göra slut? crying Jag tror att dom flesta som jag känner nu har hjärtesorg. Broken heart > no heart Det borde muntra upp dem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 7:50 am
Petsy Varför måste alla göra slut? crying Jag tror att dom flesta som jag känner nu har hjärtesorg. Det är bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig ha älskat. Eller hur det nu stod i vår ordspråksbok. Även olycklig kärlek är lycklig kärlek.
sad
Ja, Petsy, det är synd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 12:01 pm
Usch, vad trött man är på att bli dumpad. 3
Varför dissar killar mig? Måste va mitt taskiga humör.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|