|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:34 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v Det är lugnt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:35 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v Det är lugnt 3nodding whee *dyka ner i väskan o simma runt* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:36 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v Det är lugnt 3nodding whee *dyka ner i väskan o simma runt* xp *Titta ner* Kul och simma bland pengar? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:37 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v Det är lugnt 3nodding whee *dyka ner i väskan o simma runt* xp *Titta ner* Kul och simma bland pengar? xd *tar tag i en gaia krona* Yääh. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:38 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v Det är lugnt 3nodding whee *dyka ner i väskan o simma runt* xp *Titta ner* Kul och simma bland pengar? xd *tar tag i en gaia krona* Yääh. xp Dom är mina o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:45 am
Jag bara.. Kände lite.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:06 am
Linka Spirit Jag bara.. Kände lite.. <.< Tjuv gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:10 am
Petsy Linka Spirit Jag bara.. Kände lite.. <.< Tjuv gonk Först blottare.. Och nu tjuv. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:14 am
::dricker sin dricka::
hhhmm.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:17 am
*ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:19 am
FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:20 am
Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:21 am
FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk ne de vet jag inte 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:23 am
Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou *ålar sig in* JAG VILL INTE VARA IDOL!!! crying nehä vadå då?du anar inte hur jobbigt det är!! gonk ne de vet jag inte 3nodding >_o...bra *pustar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:25 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Jag bara.. Kände lite.. <.< Tjuv gonk Först blottare.. Och nu tjuv. gonk blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|