|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 2:43 pm
Filthy Filthy Filthy Filthy Olololololol Erica + Filthy = Skitheta - 3- aah sluta! Jävlar vad scizo att quota sig själv. xDD Ska du säja. Äg ju :'D agsgasasg ARGH Olololol. Vad gör du då Filthy? : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 2:58 pm
Niddler Petsy Emilé Azar var underbar. <3 Jag såg det där. Inte kan han väl ha stavat sitt namn så där? o_O Den enda bokstaven som inte uttalas har liksom en accent... Helt konstigt. Det står överallt att det stavas så. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:02 pm
Varför är det alltid den låt som jag tycker mest om som svenska folket tycker minst om? Är jag verkligen svensk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:04 pm
Petsy Varför är det alltid den låt som jag tycker mest om som svenska folket tycker minst om? Är jag verkligen svensk? Nej, du är turk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:04 pm
Nej just ja. Jag är ju inte svensk, jag är ju norrländare. 3nodding I alla fall om man tänker på att båda mina föräldrar är det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:07 pm
Det beror på vad dom har för anlag. Om båda är heterozygota norrländare är det 25% chans att du inte är det. ;D
Eller nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:10 pm
.. Jag kanske blev muterad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:15 pm
*tar en godisbit och äter* *Aj, får en smäll på käften...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om Emilé var han som gått ner 20kg, så sjöng han falskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Men seriöst. Andread Lundstedt, helt underbar låt, men neej, inte ska han till finalen! Och inte Sofia heller. Eller Magnus Carlsson! Jimmy Jansson kom ju iaf till andra chans.. men det duger inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:16 pm
Mr_RPG Om Emilé var han som gått ner 20kg, så sjöng han falskt. Men är du trög eller? Du hörde väl själv att han hade gjort en abort, och det var därför han var så mycket smalare? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:23 pm
Eller hur RPG, är du trög eller? Du fattar ju ingenting. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:24 pm
Nejmen vafaaaan! D;
Ni mobbas D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:29 pm
Filthy Eller hur RPG, är du trög eller? Du fattar ju ingenting. talk2hand Hahaha. xD~ Alltså vafan. *Kriga med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:29 pm
Nja, mobbning är ju när det sker upprepande gånger. xp Nu har det bara skett en gång, alltså retas vi. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|