|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:20 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit *öppna sån där platta i taket* *tittar ner* Hrm.. <.< *hoppar ner* DAM DA DA DAAAM! domokun eek *drar lite i kedjan på din chain wallet* Hållbar.. whee Heh.. Jo sweatdrop *släppa Spehyre´s sko* Du är kvar! 3nodding eek ... Nej *Rör sig långsamt mot utgången* ... *tittar på* .... crying *Stannar* sweatdrop whee whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:21 am
Sephyre Linka gillar inte att vara ensam? whee Nej.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:23 am
*sätta sig brevid ditt ben* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:24 am
Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:25 am
Petsy Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised *öppna din chain wallet o krypa ner i den* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:26 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised *öppna din chain wallet o krypa ner i den* ninja Omg, Jag har min egen lilla Linka nu 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:26 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised *öppna din chain wallet o krypa ner i den* ninja Omg, Jag har min egen lilla Linka nu 4laugh *tittar fram med huvudet ur den* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:27 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised *öppna din chain wallet o krypa ner i den* ninja Omg, Jag har min egen lilla Linka nu 4laugh Akta så att hon inte smiter xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:27 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit *sätta sig brevid ditt ben* xp *Titta på* surprised *öppna din chain wallet o krypa ner i den* ninja Omg, Jag har min egen lilla Linka nu 4laugh *tittar fram med huvudet ur den* 3nodding *Peta på hatten* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:28 am
Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:31 am
Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 6:32 am
Petsy Linka Spirit Petsy *Peta på hatten* surprised *naffsa lite på ena kanten av väskan* ninja gonk Inte nafsa med den där metal munnen! F'låt.. v.v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|