Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6126 6127 6128 6129 6130 6131 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lucifer of Love

Desirable Sex Symbol

10,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Peoplewatcher 100
  • Demonic Associate 100
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 12:20 am

c:
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:30 am

Rawr. D:<

Hopey

Squall83

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:39 am

Jalkazar
Squall83
Mikusagi
Squall83
Nja om dom någ gång lyckas få upp nå större grupper så kommer jag att bli imponerad. Te x Depeche Mode eller nått liknade dom har ju ett ställe nu som dom kan köra större grejor nu.

Vad snackar du om?

Jag snackar om att jag är inte särskilt imponerad på att Övik fått upp Melodifestivalen till Övik. Därimot så kommer jag att bli imponerad om dom får upp Depeche Mode eller nå andra större grupper i den stilen.
Jag tror inte att Depeche mods livespelningar drar 3.5 miljoner tv-tittare eller?

Det du säger är att du blir imponerad om övik drar hit en grupp som du tycker om?
Well.. Du har rätt om den punkten men jag lyssar på lite allt möjligt. Men jag tycker ialla fall att det skulle va coolt. Drömen skulle ju vara om Övik skulle ha varit tillräkligt stort för att ha en festival som Roskilde,Huldsfred eller Arvika smile .
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:52 am

Hopey

Food? :O

Lucifer of Love

Desirable Sex Symbol

10,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Peoplewatcher 100
  • Demonic Associate 100

Valgarv

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 2:06 am

I wants foods. :0
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 2:27 am

Lingonsylt
Petsy
Jag tycker nya IE är stilren. :3 Jag vet att flikar inte är nytt, men tack vare att dom har lagt till det nu (plus att dom har förenklat vissa funktioner) så blir IE bättre än alla andra!

Opera är seg tycker jag. I alla fall med bilduppladdningar på hemsidor.

Tycker man om trojaner och äckliga ActiveX prylar så är IE bra. 3nodding
ActiveX prylar är väl ändå inget problem?
Och är man smart som jag så har man Nod32 som stoppar ALLA trojaner från ALLA webbläsare. Jag märkte att jag fick några varningar när jag gick in i en hemsida med Firefox, fast jag tror inte det skulle blivit någon skillnad med en annan webbläsare.

Nåja, Firefox är smidigt, men klarar inte av gamla koder, vilket jag tycker är väldigt synd, nya IE klarar nämligen av både gamla och nya koder.

Petsy

Lingonsylt

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 3:38 am

Petsy
Lingonsylt
Petsy
Jag tycker nya IE är stilren. :3 Jag vet att flikar inte är nytt, men tack vare att dom har lagt till det nu (plus att dom har förenklat vissa funktioner) så blir IE bättre än alla andra!

Och är man smart som jag så har man Nod32 som stoppar ALLA trojaner från ALLA webbläsare. Jag märkte att jag fick några varningar när jag gick in i en hemsida med Firefox, fast jag tror inte det skulle blivit någon skillnad med en annan webbläsare.

Nåja, Firefox är smidigt, men klarar inte av gamla koder, vilket jag tycker är väldigt synd, nya IE klarar nämligen av både gamla och nya koder.

Det är ju ActiveXkontrollerna som är det största problemet. Sen tror jag inte på att NOD32 stoppar _alla_ virus. Den kan bara stoppa dom som finns i dens virusdefinitionslista.

Firefox följer standarder bättre, det är viktigare för mig.
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 4:31 am

Jaså? Jag har inte haft några problem med det. surprised Inga problem överhuvudtaget än så länge.

Självklart menar jag inte att Nod32 stoppar _alla_ virus, men den är väldigt pratisk jämfört med andra tack vare att programmet är "litet och effektivt". Det finns ju jättestora antivirus program som slöar ner hela datorn totalt.

Nåja, vissa föredrar Firefox, och vissa IE, och det respekterar jag. wink Hur skulle världen se ut om vi inte kunde respektera folks olika val?

Petsy

theMeji

Friendly Gaian

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 4:39 am

Hopey

Hump @ Avatar~ heart @ w@
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 8:28 am

Petsy
Lingonsylt
Petsy

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Hopey

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 9:39 am

Meijerem 2
Hopey

Hump @ Avatar~ heart @ w@

Oh thank you dear. ;D <3
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 9:59 am

Jag visste inte att folk tog saker så bokstavligt här. o_O Jag får vara mer tydlig i framtiden så att ni förstår. 3nodding

Petsy

Neger i en hink

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 12:22 pm

Hohoho Värmland har Arvikafästivalen cool
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 12:44 pm

Petsy
Jag visste inte att folk tog saker så bokstavligt här. o_O Jag får vara mer tydlig i framtiden så att ni förstår. 3nodding

Du skrev ju med versaler.

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Squall83

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:12 pm

Dark Erica
Hohoho Värmland har Arvikafästivalen cool
Oki jag skulle vilja fara på nån av dom nån gång. Säg har du lust att hänga med om jag vinner tillräckligt med pengar för att fara ditt med ett par stycken + dej?
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6126 6127 6128 6129 6130 6131 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games