|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 8:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 9:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:26 am
Jag använder också IE. IE7 funkar hur jävla bra som helst. <3 Jag tog bort Firefox dirext så fort jag skaffade det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:43 am
Mivi aa ere fest i övik nu eller? razz Det är i Övik det är Meldodifestival, jo? Övik va helt jävla melodifestival patetiskt xd Vi sålde ut oss totalt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:52 am
Dark Erica JAG ÖVNINGSKÖRDE NYSS FÖR FÖRSTA GÅNGEN! X3 <3 pirate Vad läskigt. Är inte du för ung för att köra bil? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:00 am
IE svek mig en gång, så då lämnade jag det för FF. Sedan märkte jag hur äg FF är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:15 am
Jag har också övningskört, hur jävla lätt som helst. :3
Jag kommer lätt ha ett körkort så fort jag blir 18.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:28 am
Jalkazar Mivi aa ere fest i övik nu eller? razz Det är i Övik det är Meldodifestival, jo? Övik va helt jävla melodifestival patetiskt xd Vi sålde ut oss totalt...1. Inte änns 25% av alla billjetter köptes av Ö-viksbor (Och inga andra för den delen heller) 2. Låter företag som håller tävlingar där 500 billjetter lottas ut bekant? EDIT: 3. Ö-vik borde inte få existera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 12:12 pm
Mikusagi Dark Erica JAG ÖVNINGSKÖRDE NYSS FÖR FÖRSTA GÅNGEN! X3 <3 pirate Vad läskigt. Är inte du för ung för att köra bil? gonk Pappa beställde tid på den där kursen man måste gå innan jag ens fyllt 16. Sen skrek han på mig att inte jag tog ansvar och gjorde det. tyckte det var assvårt xD Hatar att backa. Körde dock inte på pappas jobbil, eller körde ner i diket, så jag kanske tar körkort så småningom. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 12:27 pm
Mr_RPG Jalkazar Mivi aa ere fest i övik nu eller? razz Det är i Övik det är Meldodifestival, jo? Övik va helt jävla melodifestival patetiskt xd Vi sålde ut oss totalt...1. Inte änns 25% av alla billjetter köptes av Ö-viksbor (Och inga andra för den delen heller) 2. Låter företag som håller tävlingar där 500 billjetter lottas ut bekant? EDIT: 3. Ö-vik borde inte få existera. Dude, övik went gay on schlager. Varenda butik var fyllda med diverse schlager jippon! eek Vi sålde oss och jag tror att övik efter partyfyllan igår har kommit till insikt om hur patetiskt sorgliga vi var. Inatt gråter Örnsköldsvik sig själv till sömns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 12:32 pm
Nu vill jag veta. Petsy, hur gick AA?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 2:47 pm
Äsch, inte så värst bra. Folk dissade mig för att den var för simpel, och så ville dom att det skulle vara mer gult därnere. Men jag vill ju inte se ut som nåt bi.
http://www.youtube.com/watch?v=58CVpVFbHhE
Ååh sköna 80-talet. <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:58 pm
Dark Erica JAG ÖVNINGSKÖRDE NYSS FÖR FÖRSTA GÅNGEN! X3 <3 pirate Hur många troll körde du på? >:0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|