|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2012 12:10 pm
OMM: seinstoring bij amsterdam en schiphol meteen het hele gedeelte ontregeld, ik was blij dat ik met de bus moest en niet met trein
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2012 3:49 pm
fiets ftw! of auto als je in file vrij gebied woont
OMM: KLAAR MET WERK! week vrij en dan ander minder stressvol werk, fijn! I like
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 1:45 am
What will my friends have in store for me?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 3:38 am
OMM: Joehoe eindelijk weer 2 dagen achter elkaar vrij, en dan zulk weer heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2012 3:27 am
Paul van Loon, zo dichtbij... EN IK KAN ER NIET BIJ ZIJN crying
Ik moet nog verder opruimen, dus ben ik rond 13:00 klaar. Om 15:00 komt mijn student en ben bekaf van mijn verjaardag.... Door Paul van Loon ben ik deels gaan schrijven. De andere helft komt door Eddy C Bertin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 4:23 am
OMM: Wat een wereldrooster!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 10:29 am
haha ze hebben me op mijn werk gemist XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2012 2:22 am
OMM: mijn internet is raar dan doet ie t vet goed en dan vet slecht, zal wel komen omdat het draadloos is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2012 1:11 am
wat is mijn nichtje actief op de vroege morgen *heeft dus zelf te weinig geslapen XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 6:28 am
OMM: Ik wil in rotterdam gaan stagelopen even weg uit dit gebied wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 6:40 am
OMM: 2 down 2 more to go
@loving: zal ik op school even navragen naar de lijst van stage bedrijven hier in de buurt van rotterdam? en wie weet komen we nog bij elkaar te zitten ook xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 7:05 am
@ breakape ik zat te denken aan t Erasmus mc. Maar ik heb al wel wat leuke dingen gezien XD En er waren genoeg afdelingen op t Erasmus mc die interessante onderwerpen hebben, maar ik moet opletten zag ik al ze werken ook veel met chromatin en FISH en dat heb ik al gehad met mijn vorrige stage dus ik moet nu iets anders richting Bioresearch zoeken maar ik wil zo graag met DNA werken -.- eiwitten zijn wat minder. Maar ik kijk zelf nog ff wink maar bedankt voor het aanbod ik zal het in mijn achterhoofd houden als ik er niet uitkom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 11:59 am
zou toch fijn zijn als mensen LEZEN. Ik bedoel, als op het formulier MEVROUW staat en je start met HEER, dan is de toon al gezet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2012 1:24 pm
@ kitty doet me denken aan geschiendenis ik had een leraar die dan wat vroeg nadat we wat gelezen moesten hebben en als je het niet wist: dan moet je lezen leeeeezzzzeeen (was wel humor eigenlijk )
OMM: morgen eindelijk iets van leven terug en dan volgende week weer volledig weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2012 1:05 pm
Heerlijk als mensen zeggen dat ik chagi ben als ik het niet ben... daar word ik namelijk chagi van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |