|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 5:45 am
Psychic Szima Eller AFK! låter bättre eftersom jag sitter vid en laptop och jobbar. XD Yah, eller "WTH, d00d!1!! I R back when I feel liek it, K!1?!"
Eller den alltid lika humoristiska "Lämna ett meddelande efter pipet... piiip!".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 5:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 5:50 am
Hopey Psychic Szima Hope: Om du kommer någon gång till J-Cult, I would hug you~! Seriously! X3 Oooouuuuhhhh~! :0 Det låter faktiskt rätt lockande. <3
X3~ Asura: Ja, det kan nog också funka. XD Eller /AFK.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 5:51 am
Psychic Szima Ja, det kan nog också funka. XD Eller /AFK. Jo, enkla lösningar är oftast dom bästa. :3 Men är läraren så pass haxx0r att han/hon vet vad "afk" betyder?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:04 am
Nightmare Asura Psychic Szima Ja, det kan nog också funka. XD Eller /AFK. Jo, enkla lösningar är oftast dom bästa. :3 Men är läraren så pass haxx0r att han/hon vet vad "afk" betyder? Well... Hon trodde först att det betyde "Away from computer" (fask med K) men så rättade en av mina klasskamrater. Hon vet om att jag var trött redan när jag kom in i klassen men var förvånad när jag sa till henne att jag sov 10+ timmar igår. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:07 am
Psychic Szima Well... Hon trodde först att det betyde "Away from computer" (fask med K) men så rättade en av mina klasskamrater. Hon vet om att jag var trött redan när jag kom in i klassen men var förvånad när jag sa till henne att jag sov 10+ timmar igår. :3 Du har kanske sovit så mycket att du blivit trött av det. o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:08 am
Koda en hel hemsida med rätt enkel layout på mindre än 3 timmar, hoo~ o/
EDIT: DEN VILL BARA HEILA. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:10 am
Nightmare Asura Psychic Szima Well... Hon trodde först att det betyde "Away from computer" (fask med K) men så rättade en av mina klasskamrater. Hon vet om att jag var trött redan när jag kom in i klassen men var förvånad när jag sa till henne att jag sov 10+ timmar igår. :3 Du har kanske sovit så mycket att du blivit trött av det. o__O Jo, kanske det. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:22 am
Nu har jag räls i underkäken också. Det gör ont sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:54 am
Mikusagi Nu har jag räls i underkäken också. Det gör ont sad Hej,jag har precis blivit av med min tandställning. Är super glad :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 6:57 am
Linka_Polovinka Mikusagi Nu har jag räls i underkäken också. Det gör ont sad Hej! Jag har precis blivit av med min tandställning. Jag är superglad :3 Jag vill bara bli av med den i underkäken... Den i överkäken är snygg cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 7:01 am