|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 2:51 am
Heb ik een dronkenmanslied geschreven, zal ik hem nooit echt goed kunnen zingen... omdat ik nooit dronken ben crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 3:03 am
@Kitty, haha daar kun je iets aan doen! rolleyes
OMM: Woa, als ik avonddienst heb dan komt er 's ochtends echt helemaal NIETS gedaan! Ik lig tot 9:00 in me bed, vervolgens ga ik tot 10:30 een boek lezen in bed.. dan kruipt mn kat naast me onder de deken en blijf ik nog eens tot 11:30 liggen...
Ontbijten, douchen... beetje internetten en dat was mijn dag stressed How can i change gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 5:35 am
Bij mij is een 'echte' afspraak altijd een goede motivatie. Je zou kunnen kijken of je bijv. (ik meen me te herinneren dat je samenwoont) met je vriend zou kunnen afspreken dat hij je erop aanspreekt als je niet de dingen hebt gedaan die je die dag wel wou doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 10:20 am
OMM: Jessica morgen hier heart 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2012 2:01 pm
OMM: en toen liep je zo maar even naar t strand en terug in totaal zeker 15 km gelopen miss wel meer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2012 12:22 am
Er laat er eentje hier haar hangbuikzwijntje uit O.o Laat ze loslopen... tja, dat vinden de honden erg interessant! Kat op het spek binden, anyone?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2012 6:21 am
OMM: toen begaf de beamer het vanochtend was wel ff maf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2012 1:04 am
OMM: hoop dat ik in de top 10 kan komen met deze arena entry http://www.gaiaonline.com/arena/gaia/original-avatar/vote/?entry_id=102662491#title xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2012 1:22 am
OMM: Kisja wordt met de dag ouder... redt ze de 16 of niet? (mijn hond)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2012 2:35 am
@Wilder, ja thanks voor t meedenken, is opzich wel een idee.. ik denk alleen dat mijn vriend dat niet gaat doen sweatdrop Weet dat in het verleden wel hielp om het gewoon te 'doen', zonder na te denken of ik er wel of geen zin in heb...
OMM: Another beautiful day mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2012 2:53 am
OMM: tijd voor een nieuwe start
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2012 9:52 am
OMM: Door het lekkere weer zit ik echt weer helemaal vol energie, heerlijk gewoon ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2012 3:35 am
OMM: Goodbye sun, hello nice day at work.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2012 8:23 am
OMM: Is KOUD hier XD Why?! Where is the sun?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2012 11:49 am
OMM: Ik ben er nu ongeveer een beetje uit wat ik voor nieuwe mobiel wil. Tenminste, ik neig nu erg sterk naar de HTC Explorer, omdat deze alles heeft wat me aanspreekt in HTC telefoons, behalve het belachelijk hoge prijskaartje/de verplichting om een abonnement af te sluiten waar je je bont en blauw aan betaalt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|