|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:27 am
Nightmare Asura Petsy Jag vet det sweatdrop Kom på det nu när jag titta på mitt post.. Men tänk ändå, svenska läraren rolleyes neutral Förlåt för att man vill hjälpa till sweatdrop Jag är glad att du rättar mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Sephyre [bild] Nämen titta du blev en chibi Nämen titta vad söt jag är ^^ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demon86 det är dumtmt att skicka ut andra som just kommit jag har känslor med crying Inte visste jag att du skulle ta det så här hårt neutral Överdriver du inte lite?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:28 am
Nightmare Asura Demon86 det är dumtmt att skicka ut andra som just kommit jag har känslor med crying Inte visste jag att du skulle ta det så här hårt neutral Överdriver du inte lite? joo lite men man ska överdriva någon gång med xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:29 am
>.>
<.<
*skickar ut Demon86 bara för att se vad som händer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:29 am
Sephyre  Nämen titta du blev en chibi Kawaii heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:30 am
Petsy Sephyre  Nämen titta du blev en chibi Kawaii heart Tack ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre >.> <.< *skickar ut Demon86 bara för att se vad som händer* klipper till Sephyre lite lätt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demon86 joo lite men man ska överdriva någon gång med xd Ook *Överdriver* Argh!! Inte leka med känslor sådär!!! *Ringer flygvapnet och säger åt dom att bomba Demon med kärnvapen* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:31 am
Demon86 Sephyre >.> <.< *skickar ut Demon86 bara för att se vad som händer* klipper till Sephyre lite lätt *tar fram motorsåg* Uhhh, var det du som klippte till mig nyss? domokun Såg inte riktigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..Strunt i de då *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Demon86 joo lite men man ska överdriva någon gång med xd Ook *Överdriver* Argh!! Inte leka med känslor sådär!!! *Ringer flygvapnet och säger åt dom att bomba Demon med kärnvapen* evil rycker i Nightmare Asuras mössa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|