|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 6:19 am
Tehny yhen cosplayn Hetaliasta... Koskaan vaan saanut aikaseksi kattoa ensimmäistä jaksoa edemmäs koko sarjaa, mwah Bai te wai, Korea oli hahmoni, siitäkin tiesin yleispiirteet ja cosplayn kannalta oleelliset ___
Hopeanuolia on ikävä, niitäkin jaksaisi taas katsoa huimilla suomidubeillaan. ___
One Piece rokkaa vaan armotta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 6:04 am
Hetalia on hyvä sarja, mutta koska fandomi alko ottaa niin pahasti päähän, lopetin seuraamisen. Muuten jääny vähän tämä animen ja mangan seuraaminen, uusinta naruto chapuakaan ei jaksa joka viikko lukea. |D
Viimeksi tuli katsottua GreenGreen. Se oli varsin... mielenkiintoinen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 9:55 am
Tuli vaan mieleen et katoin Pichi Pichi Mermaid Melodyaa. Ja kirjotin sen väärin päin, sorgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 1:06 pm
Hetalia- fani täälläkin. Jokin siinä sarjassa vaan jaksaa viehättää :> Tosin fandom saa kieltämättä välillä hakkaamaan päätä näppäimistöön.
Umineko no naku koro nin katsominen on jäänyt aiika kriittisesti kesken, mutta en nyt löydä aikaa katsoa. Mukaansatempaava juoni siinä kyllä on, ei siinä mitään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 3:41 am
Mä en oo jaksanut Hetaliasta innostua...
Cross Game on edelleen suosikki, One Pieceä oon alkanut taas kattoa, Darker Than Black 2 on ihan ok, ellei se nyt läsähdä jotenkin ja Kimi no Todoke on hyvä kanssa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 5:49 pm
heart heart Oofurista tulee keväällä toinen kausi! UWAAA! PIKKUPOIKIAAH! PESISTÄÄÄH! MAAAA! MIZUUU! MOMOEEE! JEEEE! MUIIH! heart heart ^anteeksi... tuo oli jotain pakollista...^
Nyt olen katsomassa Sexy Commandoa. Se on outo mutta hyvä komediasarja. Suosittelen kaikille niille jotka eivät ole sitä vielä nähneet. Himitsun katsomista jatkan tauon jälkeen. Siinä ihmiset tutkivat murhia ja penkovat toisten aivoja. Yhdessä jaksossa naiselta leikattiin rinnat. Se oli mukavan Gore. FMA Brotherhoodia seuraan sitä mukaa mitä ilmestyy. OLIVIER ON IHANA! heart Kanashimi no Belladonna oli ihan mahtava kokemus. Suosittelen elokuvan katsomista kaikille, jotka ovat kiinnostuneet taiteesta. Aoi Bunkaku on taas oikein nätti itsemurhasarja... No nyt ei pysty keskittymään edes kirjoittamiseen. WAAAH! *hyppii seinille*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 05, 2010 5:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 11:22 am
Päivää tai pikemminki iltaa hyvät immeiset! Täällä taas minä (tai no taas ja taas, emmä ees tiä/muista oonko kirjotellu tänne aiemmin ja jos oon niin miksi en löyvä niitä viestejä [APUUVVA!])
Niin että tilannekatsausta pukkaa, joo. One Piece on hyvällä mallillaan, Thriller Barkissa on jo vedetty Tallaran-hämäkäkkiapinaa turpiin (vai onkse apinahämäkäkki? No zombi se oli ainakin ja nyt aka ex-zombi).
Sitten ööh tuotanoin. Bleachin eka jakson katoin. Ilman ääniä vielä. Kaks sanaa: TYLSÄ
Myös Eyeshield 21:n eka jakson katoin, tämänkin ilman ääniä. Hiruma Youichi on über jätkä, yes?
Hopeanuolta katoin tyyliin vuonna Erkki ja yksi (vai olikohan se Erkki ja kaksi). En tajunnu kokosarjasta yhtään mitään, katoin jaksoja tyyliin transsissa. Ilmankos en muista siitä mitään (thank god).
Viime aikoina oon tutustuttanu itteni myös semmosen mangan/animen kimppuun ku Fairy Tail, josta ilmesty tässä viime lokakuussa eka jakso, nyt niitä on about 11, joista yks on filleri. Katoin kaikki serkun kans ja loistavaa oli. Hiro Mashima oli loistava valinta OP-Oda-sensein oppilaaks. Suosittelen katosta lattiaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 6:47 am
Kuroshitsujin ensimmäinen kausi tuli pari kuukautta sitten katseltua kokonaan. Tällä hetkellä odottelen toista kautta, vaikkakin idea sebastianin ja cielin hylkäämisestä hiemän epäilyttää... en kuitenkaan tuomitse ennen kun näen. Hetaliaa katselin silloin joskus kymmenisen ekaa jaksoa. Suunnitelmissa oli katsella loputkin mutta niitä on pääsyt kertymään semmoinen määrä että pitää kerätä hieman aikaa ja inspiraatiota ennen kun taas jatkan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 5:27 am
PÄI-VÄÄ. Uutta tilannekatsausta pukkaa, viime postista on jo mitä, kuukaus tai kaks? No kumminkin.
Narutot ja Bleachit on loppuun luettu, niin kauan ku niissä kestikin (kadun joka hetkeä jonka näiden lukemiseen tuhlasin). Kumpaakaan animea ei oo tullu katottua eikä kyllä tee mielikään (ja miksei ne tyypit ole VIELÄKÄÄN saanu potkittua Aizenia ja Sasukea persauksilleen??).
One Piecessä taas menee oikein hyvin. Animessa saatiin just Moria hakattua ja mangassa just tavattiin Rayleigh (on se Vidal kyllä tyhmän näkönen jätkä sekä ennen että jälkeen Chuck Norriksen AKA Sanjin käsittelyn jälkeen).
Fairy Tail on myös luettu loppuun ja animesta on melkein kaikki tullu katottua (niitä on about 20 ja rapiat, oon kattonu ehkä sen 20). Melkosia tapahtuu Fairy Tailin maailmassaki.
Vanhojen tuttujen lisäks oon tutkiskellu vähän muitaki mangoja (siis ei etelän hetelmiä).
Uusista mangoista (siis ei etelleenkään niistä hetelmistä) tulee ainaki mieleen: -Soul Eater: No jaa, ei paras eikä huonokaan. Death the Kidin symmetriapakkomielle naurattaa. -D.Gray-Man: PLÄÄH. Ihan sekavaa. -Hajime no Ippo: luin ekan chapterin. Ei jaksanu kiinnostua. -Historys strongest disciple Kenichi: Ihan liian pitkä nimi eikä jaksanu kiinnostua tästäkään. Lopetin lukemisen ehkä 80 chapterin kohalla. -Hunter X Hunter: luin ehkä sata chapteria, sitten lopahti kiinnostus. -Air Gear: Luin ekan chapterin. PASKAA. Ja tylsä. -No Bra: Luin kaikki, siinä ei kauan nokka tuhissut. Tarina on kyllä ihan perseellään. No jaa- tasoa tämäkin. -Mahou Sensei Negima: Ihan kiva mutta liikaa ecchiä. -1/2 Prince: Tässäkään ei kauaa nokka tuhissut, vain jotain 30 chapteria. Ihan kumma tarina tässäkin.
Muita ei tuu nyt mieleen.
Savun hälvennettyä tarkastamme kytkennät.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 06, 2010 2:11 am
Tarkkuutta, että pysyisivät anime ja mangathreadit erillään. smile
Soul Eater anime on hyvin hupaisa, olen jossain puolessa välissä.
Uusi kausi Kuroshitsujia? Ooh! Ostin itselleni hauskan palapelin sarjasta. heart
One Piece on aina vaan paras. Mangassa olen siellä zombiemestassa ja animessa Impel Down, tarkalleen ottaen taidan olla jaksossa 442.
1/2 Prince on hupaisa.
Kattelin tossa eilen uuden kauden hedelmiä. Muutama ihan seurattavan oloinen sarja. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 12:31 pm
Viime aikoina olen hakeutunut jälleen Naruton pariin. Shippuudenin jaksossa 117 olen menossa,huh hah hei. :3 Ja aloin yllättäen fanittaa Akatsukia(mut ehkä näkee cossaamassa Deidaraa tai Sasoria myöhemmin tänä vuonna ;D ). Kuroshitsujin uusia jaksoja odottelen ilmestyväksi,vaikka vähän epäilen,ettei ne ole ihan yhtä hyviä kuin alkuperäinen. Bleach on tauolla,juurikin tuon Naruton vuoksi. Jotain muutakin on tullut katsottua aina silloin tällöin,mutta aika mainstreamia kuitenkin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 3:08 am
Kuroshitsujin eka jakso alkoi kyllä huonosti, mutta onneksi loppupuolella alkoi olla jo jotain idean tynkää siinä. Pitää katsoa toinen ja sitten vasta tuomita.
High School of the Dead vaikutti perinteiseltä zombie-jutulta. Hiukan groteskia kyllä oli, että pitää näyttää pantyshottia samalla kun pantsujen omistajaa syödään hengiltä. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 11:16 am
Oofurin kakksokausi oli niin mui-muih! heart harmi, että oli vain 13 jaksoa. Pesistä pelaavia, punastelevia ja itkeviä pojuja jaksaisin katsoa vaikka ikuisuuden. Syksyllä sarjasta ilmestyy onneksi vielä spesiaali-jakso.
Tämän kauden animeista Seikimatsu Occult Gakuin on mielestäni paras. Tekee pilaa kauhusta ja scifistä hyvällä tavalla. Myös hahmot ovat ihan mielenkiintoisia. Maya on ehdottomasti tämän vuoden naishahmo. Hänestä löytyy asennetta ja aggressiivisuutta, mutta hänen aika-agentti-vastaparinsa onkin vain kadulta napattu pummi. Terminaattori-pääjuonen lisäksi vastaan tulee runsaasti erilaisia kummitustarinoita, tietoiskuja jos jonkinlaisista uskomuksista ja hirviöitä. Jaksojen tyyli vaihtelee, mutta olen tähän asti nauttinut jokaisesta. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 1:09 pm
Jaah, animua...
Katotaas. One Pieceä oon päässyt katsomaan taas ehkä parikymmentä jaksoa lisää. Tällä hetkellä ollaan Amazon Lilyssä. Mangassa taas jo Impel Downissa. Magellan on kyllä melko kova jätkä, myrkyt ja kaikki...
Sitten tuotanoin. Niin, Bleachia päätin kokeilla. Suunnilleen 20 jaksoa vasta kyllä..jotkin ääninäyttelijät vaan vähän rasittaa. Inouen ääni on ihan liian kimeä ja Gininkin ääni on vähän hölmö. Mangat taas luettu kaikki. Jänniä tapahtumia Karakura Townissa, sano..
Fairy Tailin kaikki 40 jaksoa katsottu. Jo Paradise Towerissa (vai mikälie torni se nyt olikaan, se käännetään vähän joka paikassa eri tavalla) menossa. Tällä menolla ovat Edolasissa kun satanen menee rikki.
Narutoa en ole jaksanut. Katsoin ehkä 5 jaksoa Shippuudenia, sitten kyllästyin. Naruto on ehkä vähän liian hidastempoinen että jaksaisin katsoa, yks ainoa tappelu voi kestää tyyliin kaks tai kolme ellei neljäkin jaksoa..Ei vaan jaksa.
En katso animea: 1: Jos ei ole mangasta sutaistu 2: Jos ei ole huumoria edes vähää tai jos on niin huonoa tai liian vähän 3: Jos se on shoujoa (en katso periaatteesta, bishie-sonta [no ei ehkä sonta, mutta silti] ja kirkuvat pikkulikat eivät nähkääs ehkä näin miespuolista kiinnosta)
Osaatteko suositella mitään mikä täyttää nämä ehdot (siis on mangasta tehty, sisältää huumoria ja on shonenia)? Saisi mielellään olla sellainen jonka tekeminen jatkuu vielä, ettei ole siis mangassa T3h 3nd jne...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|