|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:50 am
goed geraden xp probeer je iets in te houden en alleen te posten voor zinnige dingen... en lees de regels eens van de spel-topics...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:57 am
number_17 goed geraden xp probeer je iets in te houden en alleen te posten voor zinnige dingen... en lees de regels eens van de spel-topics... 3nodding Als je de dingen doet die Number_17 noemt, komt het helemaal goed, want volgens mij zijn je bedoelingen wel goed. Gewoon proberen je een beetje in te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:02 am
Uumie-chan number_17 goed geraden xp probeer je iets in te houden en alleen te posten voor zinnige dingen... en lees de regels eens van de spel-topics... 3nodding Als je de dingen doet die Number_17 noemt, komt het helemaal goed, want volgens mij zijn je bedoelingen wel goed. Gewoon proberen je een beetje in te houden. zo is dat biggrin on my mind: testen gingen best goed..vooral LV smile mis me vriendin..die ik waarschijnlijk morgen pas weer spreek sweatdrop morgen een vrije dag biggrin system of a down dreunt steeds vaker door mijn hoofd>.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:07 am
number_17 zo is dat biggrin on my mind: testen gingen best goed..vooral LV smile mis me vriendin..die ik waarschijnlijk morgen pas weer spreek sweatdrop morgen een vrije dag biggrin system of a down dreunt steeds vaker door mijn hoofd>.< YAY voor de testen! Jammer dat je je vriendin morgen pas spreekt crying Vrije dagen EN SoaD zijn GOED!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:09 am
Uumie-chan number_17 zo is dat biggrin on my mind: testen gingen best goed..vooral LV smile mis me vriendin..die ik waarschijnlijk morgen pas weer spreek sweatdrop morgen een vrije dag biggrin system of a down dreunt steeds vaker door mijn hoofd>.< YAY voor de testen! Jammer dat je je vriendin morgen pas spreekt crying Vrije dagen EN SoaD zijn GOED!!! zekers ^^ ja der is een kans dat ik haar nog spreek maar dat hangt van een paar dingen af waar ik het niet over wil hebben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:12 am
number_17 Uumie-chan number_17 zo is dat biggrin on my mind: testen gingen best goed..vooral LV smile mis me vriendin..die ik waarschijnlijk morgen pas weer spreek sweatdrop morgen een vrije dag biggrin system of a down dreunt steeds vaker door mijn hoofd>.< YAY voor de testen! Jammer dat je je vriendin morgen pas spreekt crying Vrije dagen EN SoaD zijn GOED!!! zekers ^^ ja der is een kans dat ik haar nog spreek maar dat hangt van een paar dingen af waar ik het niet over wil hebben sweatdrop Nou, ik hoop het voor je dan! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 3:14 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 zo is dat biggrin on my mind: testen gingen best goed..vooral LV smile mis me vriendin..die ik waarschijnlijk morgen pas weer spreek sweatdrop morgen een vrije dag biggrin system of a down dreunt steeds vaker door mijn hoofd>.< YAY voor de testen! Jammer dat je je vriendin morgen pas spreekt crying Vrije dagen EN SoaD zijn GOED!!! zekers ^^ ja der is een kans dat ik haar nog spreek maar dat hangt van een paar dingen af waar ik het niet over wil hebben sweatdrop Nou, ik hoop het voor je dan! 3nodding thankies biggrin on my mind: eten!! doei wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 10:59 am
On my mind: Waarom heb ik nou net die ene MP3 van Mermaid Melody niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:24 am
kittyocean On my mind: Waarom heb ik nou net die ene MP3 van Mermaid Melody niet crying mermaid melody smile daar heb ik net van de week allemaal plaatjes op internet van opgezocht, ik zoek nog steeds een grote verzie van lucia half in het water met die staf toen ik net een grote van haar op minitokyo gevonden had kon ik em niet downloaden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:34 am
Darlaa kittyocean On my mind: Waarom heb ik nou net die ene MP3 van Mermaid Melody niet crying mermaid melody smile daar heb ik net van de week allemaal plaatjes op internet van opgezocht, ik zoek nog steeds een grote verzie van lucia half in het water met die staf toen ik net een grote van haar op minitokyo gevonden had kon ik em niet downloaden crying lol, ik ken mer 1 zeemermin melody, en das van de kleine zeemeermin 2 xp my mind: owke, morgen is de pijn weg, morgen leuke feestjes rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:53 am
Darlaa kittyocean On my mind: Waarom heb ik nou net die ene MP3 van Mermaid Melody niet crying mermaid melody smile daar heb ik net van de week allemaal plaatjes op internet van opgezocht, ik zoek nog steeds een grote verzie van lucia half in het water met die staf toen ik net een grote van haar op minitokyo gevonden had kon ik em niet downloaden crying kijk even op www.mermaidmelody.de ^_^ Wie weet vind je hem daar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 11:59 am
On My Mind: Jeroen heeft me nog steeds geblokt en ik weet niet eens warom!!! Ik mis iemand om tegen te praten sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 12:31 am
Cassidy92 On My Mind: Jeroen heeft me nog steeds geblokt en ik weet niet eens warom!!! Ik mis iemand om tegen te praten sad lullig sweatdrop ik mis ook iemmand en voor de rest is het gewoon *beeb* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|