|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:14 am
Mikusagi Anashi - Nu hatar jag verkligen alla.. *kramar* gonk question Vad gör du människa?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:16 am
- Fick IG på Medeltid 2 provet. >__< 3 poäng för lite. - Omprov på Onsdag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:30 am
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Memec + JAG HAR EN LAB ROCK heart whee xd 3nodding blaugh heart xp whee heart heart Dom är rätt fula. domokun Ska sälja min snart. + Nina hjälpte mig skaffa Winamp + Ska träffa Nina på fredag och spela Zelda och SSB till N64 domokun + Zeldamusik @w@;; Besatt - En massa bra spel ska komma ut snart och JAG HAR INTE PENGAR. crying Kan jag f堤en? O_O *䬳ka din sig* N䠻P Gjorde min sig i Paint ^^ skilat ^^ jo den en e as nice juh 3nodding halo 2, gta san andreas, fable, half life 2 heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:31 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry - Fick IG på Medeltid 2 provet. >__< 3 poäng för lite. - Omprov på Onsdag. Du har tur som f岠g?omprov T.T ja f岠inte g?det.. det bara r䫮as in i betyget direkt..Meh. ._. Det 䲠ju sjukt. mm jävla skitskola T.T ja visste inte ens om provet <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:53 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry - Fick IG på Medeltid 2 provet. >__< 3 poäng för lite. - Omprov på Onsdag. Du har tur som f岠g?omprov T.T ja f岠inte g?det.. det bara r䫮as in i betyget direkt..Meh. ._. Det 䲠ju sjukt. mm jävla skitskola T.T ja visste inte ens om provet <.<;;*tycker synd om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 3:55 am
Anashi Mikusagi Anashi - Nu hatar jag verkligen alla.. *kramar* gonk question Vad gör du människa?!Jag ger dig karlek! heart Jag tror du behover det just nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 4:25 am
Mikusagi Anashi Mikusagi Anashi - Nu hatar jag verkligen alla.. *kramar* gonk question Vad gör du människa?!Jag ger dig karlek! heart Jag tror du behover det just nu! Omg, äntligen nån som förstår det surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 5:47 am
+ Min sig. xp + o.o .. Alla kompisar är äntligen lediga? + NHL-spelet lillbrorsan skaffat? o.O + Hockey, Hockey, Hockey. ^^
- Börjat se dåligare.. gonk Ska till optikern imorgon. - PBU.. +.+ - Måste upp innan 7 imorgon.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 6:33 am
+ träffat min vän lisa - dåligt väder - kallt - avatar går inte att göra om crying domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 7:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 7:45 am
Positiva faktorer + Natta var här + Natta och jag byggde ett monster
Negativa faktorer - Jag måste plugga men gör det inte sweatdrop - Skolan börjar snart crying - Jag är dum och kan inte låta bli att sjunga när jag filmar TV:n stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 7:57 am
Anashi Mikusagi Anashi Mikusagi Anashi - Nu hatar jag verkligen alla.. *kramar* gonk question Vad gör du människa?!Jag ger dig karlek! heart Jag tror du behover det just nu! Omg, äntligen nån som förstår det surprised ^^ Kraaam! Edit: Jag erövrar sida 62
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|