Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 59 60 61 62 63 64 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Apr 21, 2005 12:23 pm

Thoughtless...sigisi karmii minua. gonk Mun pitaa aina vetaa ruutua alemmas etta saan sen piiloon.Huih,pelottava Davis...en tieda miksi tallainen reaktio,mutta jokin tuossa sigissa on syvasti mun henkista maailmaani jarkyttavaa... xp
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 3:10 am

Carmen LaVihta
Thoughtless...sigisi karmii minua. gonk Mun pitaa aina vetaa ruutua alemmas etta saan sen piiloon.Huih,pelottava Davis...en tieda miksi tallainen reaktio,mutta jokin tuossa sigissa on syvasti mun henkista maailmaani jarkyttavaa... xp

Mina jaan tuijottamaan sita aina pariksi minuutiksi... heart

Liffy Glitter

Tsuzue

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 5:10 am

Liftrasir
Carmen LaVihta

Mina jaan tuijottamaan sita aina pariksi minuutiksi... heart
mie knas! heart joo, osaan kirjottaa... stressed kans siis...
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 6:39 am

se on aika hypnoottinen kuva oikeestaa... mut tosiaan mie oon tässä tilassa nyt niin väsy että kaikki tuntuu hypnoottiselta gonk

Taxet
Crew

thoughtless`

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 7:46 am

Ei Davista tarvitse pelata. ._. Davis on oikein ystavallinen, han ei vain tieda mita ihmisten kanssa pitaa tehda, purra kasi irti vai hymyilla kiltisti...
Davis harrastaa Adidasin piilomainontaa.
Adidas merkki vai A.D.I.D.A.S. biisi... o.O
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 9:38 am

Tuo Davishan vaikuttaa hauskalta tyypilta. biggrin . Olis viela kunnon torahampaat suussa.

Luwina

thoughtless`

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 9:42 am

Luwina
Tuo Davishan vaikuttaa hauskalta tyypilta. biggrin . Olis viela kunnon torahampaat suussa.
Davis parkaa ei ole suotu torahampailla. :[ Siks ma hoidan torahammas puolen... domokun
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 10:10 am

Se jolla on minun Neon Genesis Evangelion: Death & Rebirth -DVD sanoo HEP ja palauttaa sen, mie tahdon sen takasin scream

Karatessa oli jannaa... ois pitanyt tietaa. Hirveat armorit ensin paalle, jalkasuojukset ja kasisuojukset sun muut harpakkeet... Ensin sain sormeeni niin etta se venahti (oma mokani tosin, kasi ei ollut nyrkissa), ja sitten jostain kumman syysta kaikki pimeni enka tiennyt missa olen. Sitten avasin silmat ja loysin itseni lattialta. sweatdrop

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 10:23 am

Liftrasir
jostain kumman syysta kaikki pimeni enka tiennyt missa olen. Sitten avasin silmat ja loysin itseni lattialta. sweatdrop
Mahtoi olla karu kokemus. neutral Itse en karatesta juuri mitaan tieda, aikidoa harrastin muutaman kuukauden viime vuonna ja hipsin sitten kesken kurssin kotiin ja en joutunut maksamaan. :> Kaikki hyvat jutut on jo unohtunut, selatin jopa serkunkin, joka yleensa selattaa mut... :E
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 10:47 am

En minakaan taman vuoden jasenmaksua ole maksannut, sen verran vahan tullut kaytya... *lusmu*

Ja salikorttia en ole kolmeen vuoteen ostanut, vaikkei se taalla ole edes kallis. Olikohan vaan 20e... koko vuodelle siis...

Mutta ei sita kukaan koskaan edes kysy gonk (Ja jos kysyy voi sanoa etta se unohtui kotiin)

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 11:29 am

Ooh,Wicked on oikein raatanut tuolla rakennustyomaallaan!! surprised Bravo!!*suunnittelee jo omaa hahmoaan*
PostPosted: Fri Apr 22, 2005 12:18 pm

eek

*Kiljaisee villisti ja ryntaa vakoilemaan Wickedin rakennustyomaalle.*

blaugh

Haluaako joku tehda miun kanssa hahmonsa? Eli jos miun ja taman toisen pelaajan hahmoilla olisi sisarus-, vanhempi ja lapsi-, ystavyys-, rakkaus tahi avioliitto-, tai ihan mika muu tahansa -suhde? Vihollisiakin voidaan olla. *Grin.*

EDIT: Eathlinnin kanssa ollaan kyl sovittu jo sisko-velisuhteesta, mutta voihan niita suhteita olla enemmankin. 3nodding

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Apr 22, 2005 10:57 pm

Ja NPC-hahmoja tulee viela lisaa. Omat hahmot saa esimerkiksi olla niiden lapsia, veljia/siskoja, alaisia/apulaisia heidan tyopaikoissaan jne jne...

twisted

EDIT: Tuli lisaa... xD; Ja nyt on ekan hahmoni profiilikin valmis, sita voi kayda tutkailemassa myos. Nyt sitten kartta niin sitten aletaan olla jo lahella valmista! Luulenpahan, etta peli saadaan ponkaistua Vapun kunniaksi kayntiin!
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 2:28 am

Ty-chan
eek

*Kiljaisee villisti ja ryntaa vakoilemaan Wickedin rakennustyomaalle.*

blaugh

Haluaako joku tehda miun kanssa hahmonsa? Eli jos miun ja taman toisen pelaajan hahmoilla olisi sisarus-, vanhempi ja lapsi-, ystavyys-, rakkaus tahi avioliitto-, tai ihan mika muu tahansa -suhde? Vihollisiakin voidaan olla. *Grin.*

EDIT: Eathlinnin kanssa ollaan kyl sovittu jo sisko-velisuhteesta, mutta voihan niita suhteita olla enemmankin. 3nodding

Tule ihan vanhat ajat mieleen... *virnu* Minahan olen kerran antanut tappaa hahmoni sun hamon elaman takia. Remember? Se oli hieno peli... Zenidyn... heart So noble till the end. Vaan enpa koskaan kuullut mita siita pojasta tuli, hymh? stare

Eathlinn
Crew

thoughtless`

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 4:22 am

Rakennustyomaa kylla vaikuttaa kiinnostavalta paikalta. ._. Lienenko jotenkin mielikuvitukseton tyyppi, kun en mukaan uskalla loikata. En mie. Pelottava ajatuskin. @_@ Pilaisin vaan kaiken, mutta siihen tottuu.
>.< Pitanee miettia.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 59 60 61 62 63 64 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games