|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:02 am
A: Lijkt me wel leuk, maar ik ga er geen kaartje voor kopen. Als ik 't kaartje gratis van iemand kreeg of won zou k wel gaan V: Ook nat geregend vandaag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:05 am
a: in theorie wel, maar dat was maar zo een klein beetje..
v: ooit een instrument willen besteden maar nooit gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:51 am
   A: een Harp V: als jij je moest verkleden... als wie of wat dan? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 12:33 pm
A: Vind zo'n halloween iets wel leuk, gewoon iets angstaanjagends V: heb je een mobiel? Zo ja abbonement?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 2:11 pm
A: Ik had een mobiel, maar ik kon niet voor het betalen. Het was een Verizon Wireless fotomobiel.
V: Hoe is het weer in jouw gebied?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:25 pm
•♥• A: koud en winderig, het is nog even afwachten wat voor weer het vandaag wordt.
V: heb je nu een liedje in je hoofd? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 12:30 am
a: altijd. op dit moment eldritch met zero man 3nodding
v: ooit al stage moeten lopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 3:36 am
A: Yup V: Liever een pil slikke of een prik krijgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 8:20 am
•♥• A: bedoel je nou "de" pil? in dat geval de pil whee een prik is meteen zo definitief. als het om iets anders gaat als een ziekte onderdrukken, dan miss een prik omdat dat vaak hele lastige pillen zijn.
V: zingen of naar zang luisteren? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 12:27 pm
   A: *sings* ZINGEN!!!! V: MSN of real life? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 2:03 pm
A: Real life, uiteraard.. (@ Darlaa, bedoelde gewoon een lastige pil om een ziekte te onderdrukken ja) V: Ben je scherp/oplettend? Of meer dromerig en er niet zo erg bij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:56 am
   A: ligt echt aan de dag. Afgelopen vrijdag was ik blijkbaar zo gefocused op mijn werk dat ik gewoon steeds schrok als mensen mij aanspraken XD. Op zo'n moment kan echt alles mij ontgaan. Ik denk dat ik meer onder dromerig val though. V: Jou fav Gaia NPC is.... omdat..... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 2:52 pm
a: jack, hij is gewoon cool :p
v: favo rol van brat pitt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 2:57 am
•♥• A: Interview with the vampire (dat ik me kan herinneren, i ben slecht in acteur namen/herkennen)
V: Wat was de slechtste film van dt jaar? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 4:56 am
a: ik heb hem niet gezien..maar get rich or die trying van 50 cents lijkt me behoorlijk bagger
v: welk getal heb ik nu in mijn hoofd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|