|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 12:12 pm
Niddler Mikusagi Sailor Venus! Sailor Mercury-ry-ry-ry... Sailor Mars! Sailor Jupiter! She is the one named Sailor Moon! "Sailor Venus-venus-venus" brukar Mivhip sjunga... Hon har kanske inte hört remixen jag har hört? Jag tittar inte så mycket på amerikanska (inte alls faktiskt, för den är skit!) så jag har mest erfarenhet av låten från en skiva...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:34 am
God morgon.
Även fast jag inte ville vakna dom närmaste dagarna/veckorna. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:37 am
Mja, jag funderar faktiskt på att göra det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 5:47 am
7 mål i mitt liv. (Bara för skojs skull)
1. Ost och vinkällare Okej, jag gillar varken ost eller vin. Men fatta vad status att ha en ost och vinkällare. Den ska vara inredd i gammalt mörkt trä (ganska nött) och ska vara full med Ekfat (det behöver inte nödvändigtvis vara vin i dom, bara för syns skull) och stora runda ostar. Inte för att äta eller dricka, bara för syns skull. Sen ska man ha vinställ där man skrapat bort etiketten på flaskorna och sedan låtit dom damma ner sig ordentligt, så att man sedan kan kommentera dom fina årgångarna, självklart är vinerna för fina för att drickas. Bara för syns skull.
2. Att lära mig prata äkta aristokratisk brittisk dialekt Går som hand i handsken med ost och vinkällaren, självklart ska jag även äga en smexxigt plommonstop och käpp med guldknopp. Helt klart grymt med status, självklart kommer jag typ aldrig använda dom. Men alla ska veta att jag helt klart har sofistikerade aristokratiska drag om jag bara ville.
3. En fritös Jag måste ta reda på om allt verkligen smakar bättre friterat. Gäller självklart även reservoarpennor och gem.
4. En espressobryggare. Okej, jag dricker inte espresso. Jag dricker inte ens kaffe, palla den skiten. Jag dricker té, går mkt bättre med min brittiska förkärlek. Men att äga en espressobryggare är lätt grymt. Självklart ska jag alltid ha hemma columbianska kaffebönor, ingen färdig skit heller. Jag ska ha en äkta coffegrinder i silver och något vackert träslag som jag gör mitt kaffe i. Kaffebönorna förvaras självklart synligt i köket i någon form av glasbehållare.
5. Ge ut en bok Att kunna säga att man gett ut en bok är helt klart tufft. Man kan ha den där i hyllan. Den ska ha sånt där maffigt plastigt pappersöverdrag som man tar bort innan man läser. Och på inviks sidan på det bladet ska det vara en bild där man ser smart ut och en liten textruta om författaren, jag. Självklart ska ingen någonsin få läsa boken så att dom inser vilken dynga det egentligen är, dom ska bara veta att man har skrivit en.
6. Ett riktigt jäkla hemmabio system Här snackar vi grejor. Det ska vara 7.1 ljud, riktigt grym dvdspelare som verkligen ser dyr ut. Tv'n ska inte vara nå 42 tums tjafs. Nej 62 tummare ska det vara. Självklart ska allt vara speciall beställt med träinlägg för den där lite speciella känslan. Spelkonsoler ska självklart finnas men dom kommer vara undangömda så att dom inte märks och ingen ska någonsin få veta om deras existens, bara jag ska veta om de. Dom ska finnas under golvet. Och med ett enkelt knapptryck under mitt snuskigt dyra glasbord ska dom komma upp. Äkta bond-style. Han är brittiskt, nämnde jag det?
7. Minst 2 sportbilar Brittiska bilar ska det vara, inget italienskt tjafs. Självklart ett märke med anor också. Dom ska lätt ha varsittgarage och ska stå på en roterbar plattform som kan höjas och sänkas. Spotlights ska automatiskt gå igång och riktas mot dom när man öppnar garaget. Alltid dammigt i rummet för ljuseffektens skull.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 7:16 am
Vad bra att du har mål i livet. razz Men det var väldigt ytliga mål. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 7:17 am
Mitt mål är att få två små flickor som jag ska döpa till Samantha och Violett. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 7:24 am
Petsy Vad bra att du har mål i livet. razz Men det var väldigt ytliga mål. ^_^ Haha jag vet. Men jag har försökt komma på ett riktigt mål länge nu, men det går inge bra så jag bara "whatever" jag hittar på ett par ytliga istället 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:01 am
Det kallas bundna böcker : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:04 am
Mr_RPG Det kallas bundna böcker : P Kanske de? Ja jag har ingen aning så det kanske är så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:18 am
Petsy Mitt mål är att få två små flickor som jag ska döpa till Samantha och Violett. <3 Det tycker jag låter lika ytligt som två sportbilar i varsitt garage. JAG SÄGER INTE ATT YTLIGA DRÖMMAR ÄR FEL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:21 am
Skall man ta bort papperet innan man läser boken? o_O Det gör aldrig jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:24 am
Mikusagi Skall man ta bort papperet innan man läser boken? o_O Det gör aldrig jag. Min mamma tycker att maan ska de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|