|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:05 am
+ Osäker på vad det är, men skit samma. Det känns bra :3 + Jag vill alltid vakna såhär! surprised + Det går okej i skolan + Jag har fått in min ansökan till i höst. + Slimevolley. Beroendeframkallande domokun + Linnea skickar sms när hon druckit öl razz + Kul på parklife. + Sett en massa Lychfimer. Me <3 Lynch! + Tvättat. Allt luktar sköljmedel nu! + Johan. Det är så underbart att göra ingenting :3
- Ami är ensam. Jag har inte haft tid att gå dit idag, och jag kommer inte ha tid innan kl 3 när jag slutar ._. Stackars hund! - Itai emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:14 am
- Massa überdepp för saker suger så hårt även om det bara är småsaker. xD - Folk runtom är depp också, dagnabbit! - Lite pengar... >: -villhaskatteåterbäringennu- - Jobba... Pallar inte mer... Men kan heller inte bara säga upp mig nu... D; - Bara Onsdag idag... Dx - Saknar folk... hör av er ffs... >: - Får aldrig gäster... >; [visitme] /hinthint/ [/visitme] - Dissningar! Dx - Folk - Jag borde skaffa mig ett aktivt liv... xD;;;;; - Vill men ändå inte ha körkort... >x - Ska åka till körskola imorogn och fixa syntest n s**t så jag får övningsköra med min far. >_<; - Vill ha det som förut... Helger betydde endast datortid för mig då... I miss the old days... ;__; - Att det ska vara så jävla mycket minus... xD;;;
+ Nostalgi kick på jobbet. :'D + Bestämt bio med Grim på Lördag. :3 + Grim~<3 ; 3; Massa finns där när hon behövs även om hon kanske inte alltid märker det. >w<;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 8:25 am
Positiva faktorer + LOL NINJA-UNGEN! xd
Negativa faktorer - Svårt att le o.o
Me must edit this later Me has
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 1:05 pm
+ Livet, universum och allting.
- Feltaggade mp3-filer som man inte får ("får") ändra för de är originalrippar >___< - Skolarbeten som är i vägen för en fri fritid. Inte onödiga på något sätt, men... är de rätt om jag bara försöker undvika dem? Jag är nog bortskämd vad det gäller ansvarstagande...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 5:38 am
+ Jag ar i Tyskland sa jag är mycket coolare än er. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 11:01 am
Positiva faktorer + Skoldag + Jag fick en kram av Edith heart + Inne i stan med Arla heart + Kalcium + Läsa japanska tillsammans med Arla
Negativa faktorer - Tänk om jag skolkade! crying - Dumma väktare som inte låter mig sitta någonstans - Supardag - Alkohol överhuvudtaget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 11:37 am
+ Mikusagi + Skype Edit: + Pidgin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 12:50 pm
+ jag behöver inte oroa mig och hoppas i onödan längre, nu är det slut mellan mig och pojken på riktigt + det slutade så fint mellan oss, av någon anledning tycker han fortfarande om att vara nära mig, så som avslutning sov jag tätt intill honom i hans säng och på morgonen låg vi och höll varandra tätt intill och kramades. Och han lekte med mitt hår och sa att jag är fin. (inga kyssar eller sex) Det kändes bra, när jag VET att han inte är kär i mig längre behöver jag inte ligga där och oroa mig och försöka tolka, jag kunde bara slappna av. Sedan skulle jag iväg tidigt och just när jag skulle gå orkade jag inte hålla tårarna borta längre och han höll om mig igen och sa förlåt. + jag är så glad att jag fick uppleva riktig kärlek och tiden med honom var den lyckligaste i mitt liv + jag tror han kommer bli en bra vän, så fort mina känslor har svalnat ska vi försöka som vänner + jag hade mer pengar att använda till sommaren än jag trodde + om en månad ska jag på jättestor hog/fenixträff och träffa jättemånga från hogwarts.nu/fenixforum + jag längtar redan till NärCon!
- det är så hemskt att han inte är kär i mig längre, jag ville ha mer, det kändes så rätt för mig - jag hatar att jag ska behöva tvinga bort mina känslor för honom - jag kan inte sluta gråta och jag saknar honom så jäkla mycket och ligger och kramar den söta nallen jag fick av honom när han fortfarande var kär i mig, jag har t o m spytt, så ledsen är jag, och lyssnar på Total Eclipse of the heart med Bonnie Tyler - skolan (går andra året multimedia på universitet) är jättejobbig, har massor att göra i ett viktigt grupparbete och jag orkar inte , det är viktigt för vi gör en produkt åt ett riktigt företag - sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:31 am
Blandat från hela veckan. :3
+ Angelitos B-dayfest, omfg, så skoj. :'D Eiiih, Magnus und Mimikry, helt gratis! o: Ska n Ska ägde lätt. :'D Pernilla är söt i håååret~<3 Shin är söt i allmänhet~<333 Förlåt för att jag är så klängig, I can't help it. ; w; Underbar ******** skolresa med klassen. Vara ute och busa hela nätterna is teh s**t. :B Dokumentation kommer läggas upp på bilddagboken~ [/skamlösreklam] Spiderman 3. xDD Emoemoemo~ Se på Retarded Animal Babies hela natten. :'D Wednesday 13's senaste album~<3
+/- 40 frikkin minuter... D; <3 /wipeout x3;
- Omfg, ******** imorrn. Jag kommer krascha/explodera/brinna som Hindenberg. D; Maaaooo, ont i knän, blåmärken överallt, dumma sängram. x: MEN NEJ, INTE SPELA FOREVER LOVE NÄR JAG SKRIVER! DDDD; /emo Kommer nog inte vakna imorrn... x3;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 4:24 pm
+ fått korsetten NÄSTAN färdig + draperingen blir bättre än jag trodde från början + kom ihåg både pollen- och vitaminpiller :3
- mitt låskorts magnetremsa har slitits ut sen i januari - jag är just nu på skolan och kan inte sy klart allt jag tänkt i sysalen inatt (och lär inte kunna komma tillbaka in i det här rummet igen om jag lämnar det med tanke på att det tog c.a hundramiljonerggr innan låset accepterade mitt kort och sista bussen har gått) - kommer antagligen ta två veckor innan jag får ett fungerande låskort igen, alltså lagom tills vi slutar. oh joy. Gunnel kommer SÅ säga Jaaa men det är bra för då måste du vara här på dagarna istället! twisted - något trött på att bli mobbad av min lärare. även om jag är stark och har rätt. emo - (jag är här både på dagarna och på nätterna FAKTISKT ;_;_;_;_;;;_;;;;; och jag ligger faktiskt jämförelsevis jävligt bra till FAKTISKT ;;;_;_;;;;_;_;;; ) - davids mobil är ********/>- saknat david så jävla mycket hela dagen - vill bara klänga och bli pussad och tröstad nu. ju. - jag är en stressapa. - har inte riktigt tid att göra beckmansansökan, men jag vill ju. och jag vill komma in och bli bäst i världen som jag inte tror att jag kan/får möjligheten till att bli på den här skolan. - väldigt mycket negativt med den här skolan, som ändå har rykte även utomlands som en bra skola. BLÄ desillusionerad. det får inte gå till så som det gör här. även om tiny kanske har rätt i att det kan förekomma på alla skolor. - behöver fler plus
+ korsetten är jättefin. tror jag. (även om gunnel inte kommer säga en positiv grej om mina FANTASTISKA pärlbroderier) blä mer minus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 9:29 am
- Jag var glad tills jag läste andras minus här! ;___; hentai shumi KAMON BEIBII: Det kommer alltid när man minst klarar det. Och det låter så himla sorgligt! ;O; Dedu: ÅH! Men kan du inte låna ett kort av nån som inte är där på nätterna, bara några dagar ibland? Sen får du kidnappa David. Ja, att hans familj kanske inte uppskattar det, men skitsamma!
+ Pratat med Dedu. Det var ett tag sedan nu. + Träffade underbara människor igår och såg bra anime. Det var så sjukt länge sedan jag såg någon sist. + Hans vänner tolkade det direkt som att det var något mellan oss. Jag har inte vågat tro det innan. Känns inte som att jag skulle förtjäna nått såhär fantastiskt... + Jag går omkring och dansar på små moln. A skrattar åt mig, men det gör han väl alltid ^^; + Är jag inte blyg? surprised Det är inte många som säger det. + Det är kul i skolan.
- Allt känns för bra just nu. Och jag är pessimist, så när ska det gå utför istället? - Ont i magen. Jag missade halva skoldagen... -.-; - Det känns som att jag borde bättra mig. Bättra mina rutiner och inte vara så slarvig. Inte sitta för mycket framför datorn, och inte slösa bort dagarna genom att titta in i väggen. - Pinsamma samtal.... gonk tack tack fani!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 12:13 pm
+ Prata med Tiny i telefon i 114 minuter? heart Helt bäst! + Klad Tiny gör Anna klad ^^ + Dans i skolan! blaugh Salsa och raggae. Yosh + Sov middag, skönt. + Tittat på ett avsnitt Heroes, kanske tittar på ett till innan jag lägger mig. + Pappa är hemma ^^ + Anna glad att vara med Milla igen, mhmm. + Träffa Petter imorgon?
- Anna slutar inte hosta! crying - Trött... - Hittade inte presenten till Milla! gonk Vart har jag lagt den? Hade den ju igår! - Kämpade med att hålla ögonen uppe på svenskan, trött var jag ju. - Naaw, stackars person *kramar* - Massa stressigt i skolan, blää. crying - Annars ganska halvdålig dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 12:23 pm
+ MeroWinger va här, vi åt glass å klantade oss heart Jag lekte pro på engelskan Jag fick på mig mina tajta byxor (aka korvskins byxor) efter att mamma tvättat dem -___- MeroWinger visade bra musik, jaooo leeen! Ska på kalas den 26:e Det är slut mellan mitt hat och min bror! 4laugh
- Mitt och MeroWingers "pyssel" blev helt cp O___o (typ okej nu) Jag hatar min matte/NO lärare mer å mer Min rygg gör ont Jimmy failade när jag å Mero plingade på (LöL) Mitt rum e kaos XD Ogillar min klass mer å mer... Min One Piece #1 e typ helt paj..
Säkert mer men oooorka skriva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 11:41 pm
+ Nya fina byxor! Yeees. + Nya fina skor, ska köpa fler par! Yeees + Massa mer kläder, yeeees + Sex. Yeeeees! + Linus smile Dubbelyees + Kanske ska ändra linje till höst O_o Läckert. +/- Mja... det som hände kanske inte var så bra. Men det leder till bra saker! smile Hoppas jag. Jadå. smile
- L + 2 + G + H + A = snedknullad hjärna. Fast nu har man ju sovit bort ruset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 9:02 am
+ Waai, presentationen gick bra igår. I is free. :'D Åka till Danmark snart med söt. x3 Snart helg = massa skoj. Jag har ingen feber. o:
+/- Körskola imorrn, men mår piss så vet inte om jag kan/orkar gå. .__.
- Sjuk som fan. D; Lyckades dra på mig Shin's förkylning? ; 3; Vissa straffas direkt...? Ingen som kan krama mig. D; Ville se Spiderman men somnade hela tiden på soffan. x: Halsen är doeed. Cancerhosta ftl. Fick mer att göra i samhällskunskapen. Jag får iaf en vecka extra eftersom jag åker bort. <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|