|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:39 am
kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... Ik ken het gevoel dat is echt super vervelend. Veel sterkte ermee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 3:35 am
kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 8:51 am
[ Fruit Cake ] kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes denk het ook. Maar denk ook meer door examenstress voor de mensen hier die naar school gaan,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 9:34 am
[KH]Sasuke [ Fruit Cake ] kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes denk het ook. Maar denk ook meer door examenstress voor de mensen hier die naar school gaan, jupp waarschijnlijk.. [niet dark meer? xp]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 10:00 am
[ Fruit Cake ] [KH]Sasuke [ Fruit Cake ] kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes denk het ook. Maar denk ook meer door examenstress voor de mensen hier die naar school gaan, jupp waarschijnlijk.. [niet dark meer? xp] Nee, hoe vind je het. dit heb ik uit puur verveling gemaakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 10:34 am
•♥• *kijkt naar siggie boven haar* pew pew briem briemm? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 10:50 am
[KH]Sasuke [ Fruit Cake ] [KH]Sasuke [ Fruit Cake ] kittyocean Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo..... het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes denk het ook. Maar denk ook meer door examenstress voor de mensen hier die naar school gaan, jupp waarschijnlijk.. [niet dark meer? xp] Nee, hoe vind je het. dit heb ik uit puur verveling gemaakt. jaja leuk ! heel anders xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 1:00 pm
[ Fruit Cake ] [KH]Sasuke [ Fruit Cake ] [KH]Sasuke [ Fruit Cake ] het lijkt wel of we allemaal in een depressie zitten ofzo.. ik heb soms ook zo mijn momenten waar het niet goed zit :s het zal wel iets met het depresieve weer temeake hebben rolleyes denk het ook. Maar denk ook meer door examenstress voor de mensen hier die naar school gaan, jupp waarschijnlijk.. [niet dark meer? xp] Nee, hoe vind je het. dit heb ik uit puur verveling gemaakt. jaja leuk ! heel anders xp thanks biggrin Darlaa •♥• *kijkt naar siggie boven haar* pew pew briem briemm? •♥• ja een mislukt experiment biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:08 pm
weltrusten allemaal domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 8:33 am
•♥• Goede(voor)avond ^^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 12:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 3:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 8:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 8:57 am
kittyocean Ja lekker!! en ultieme schattigheid: http://gprime.net/flash.php/eggsong
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|