|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:23 am
Jag vill gå ett fjärde år.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:20 pm
Mikusagi Jag vill gå ett fjärde år. Man tjänar väl på det i längden, eftersom man får ett fullständigt slutbetyg. Men det är samtidigt väldigt störande att behöva gå om. D: Man har liksom ingen riktig klass som man hör till, och man känner inte lika många.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 9:47 pm
Nightmare Asura Mikusagi Jag vill gå ett fjärde år. Man tjänar väl på det i längden, eftersom man får ett fullständigt slutbetyg. Men det är samtidigt väldigt störande att behöva gå om. D: Man har liksom ingen riktig klass som man hör till, och man känner inte lika många. Jag går inte i skolan för att vara med kompisar, utan för att lära mig. Mina betyg är för bra sad Jag är inte redo att gå ut än...
Mina två kompisar skall läsa upp sina IG:n plus göra projektarbete nästa år. Jag är lite avundsjuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:04 am
Mikusagi Jag går inte i skolan för att vara med kompisar, utan för att lära mig. Mina betyg är för bra sad Jag är inte redo att gå ut än...
Mina två kompisar skall läsa upp sina IG:n plus göra projektarbete nästa år. Jag är lite avundsjuk. Tja, det finns väl högskolor som man kan söka till efter gymnasiet. Man behöver ju inte kasta sig in i arbetslivet direkt. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:13 am
"There is no boogie man, there is no boogie man.."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 2:42 am
Jump and move, and jump and move, and jump and move an STOP ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:13 pm
Jag har kommit på att jag är sekulariserad kristen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:22 pm
snelhest Jag har kommit på att jag är sekulariserad kristen razz Sheep Pr0nz cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:25 pm
Jag är också sekualiserad. Men jag känner skitmånga fundementaliska så jag är tuff ändå. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:29 pm
Jalkazar Jag är också sekualiserad. Men jag känner skitmånga fundementaliska så jag är tuff ändå. whee Sekualiserad is the s**t 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:37 pm