|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 2:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 4:45 am
Don't be sad, Lingon. Man kan ju se det som att man inte blir gammal, utan bara äldre. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:04 am
Nightmare Asura Don't be sad, Lingon. Man kan ju se det som att man inte blir gammal, utan bara äldre. ^^ Gammal, äldre, äldst. Då är ju äldre värre än gammal? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:12 am
Inte riktigt så jag menade. o__O Alltså, hur gammal man än blir så blir man ju hela tiden äldre. Så om man är lite optimistisk så kan man ju se det som att man bara blir äldre. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 6:38 am
Värst vad alla gillade att posta att man var hungrig hr da. Gå och ät om ni är det!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 7:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:15 am
Mikusagi VI DÖPER NIDDLERS KYCKLINGAR! biggrin EN SKA HETA EDGAR. DEN TILL HÖGER.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:48 am
Dark Erica Mikusagi VI DÖPER NIDDLERS KYCKLINGAR! biggrin EN SKA HETA EDGAR. DEN TILL HÖGER. *funderar* Den i mitten... Noa? Jag vill att den skall heta Noa eller något gulligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:49 am
Den till vänster tycker jag att vi kan döpa efter någon som vi tycker är ball.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:50 am
Nightmare Asura Inte riktigt så jag menade. o__O Alltså, hur gammal man än blir så blir man ju hela tiden äldre. Så om man är lite optimistisk så kan man ju se det som att man bara blir äldre. ^^ Men då är förutsättningen att han redan ÄR gammal, och blir äldre, alltså är det värre att vara äldre än gammal. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:59 am
Mikusagi Den till vänster tycker jag att vi kan döpa efter någon som vi tycker är ball.Rastaman? Jag tycker Läderlappen eller Barbamamma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:08 am
eek Jaha.
Hej Rastalappenmamma, Noa och Edgar :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:12 am
Niddler eek Jaha. Hej Rastalappenmamma, Noa och Edgar :3 Eller MammaLäderRasta - 3- Låter mer Kinky
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|