|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 12:00 pm
Vet du vad som hjälper då?
ÄTA SAKER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:07 pm
snelhest Vet du vad som hjälper då?
ÄTA SAKER! Det har du rätt i, men jag är typ alltid hungrig. Man skall inte äta typ alltid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:20 pm
Jo, men jag är hungrig snart igen. Jag tror att jag har ett matspjälkningssystem som arbetar snabbt. Hunger betyder att magsäcken är tom (tror jag), inte att man behöver energi... så ibland ignorerar jag det och ibland äter jag en banan. Jag satt i skolan när jag skrev det där (tre minuter i fem, frivilligt).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:23 pm
Mikusagi Jo, men jag är hungrig snart igen. Jag tror att jag har ett matspjälkningssystem som arbetar snabbt. Hunger betyder att magsäcken är tom (tror jag), inte att man behöver energi... så ibland ignorerar jag det och ibland äter jag en banan. Jag satt i skolan när jag skrev det där (tre minuter i fem, frivilligt). ok. Jag har lite små ätestörningar bland. Äter inte endel helger. >_> Blir typ inte hungrig, och det är äckligt att äta när man inte är hungrig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:25 pm
snelhest Mikusagi Jo, men jag är hungrig snart igen. Jag tror att jag har ett matspjälkningssystem som arbetar snabbt. Hunger betyder att magsäcken är tom (tror jag), inte att man behöver energi... så ibland ignorerar jag det och ibland äter jag en banan. Jag satt i skolan när jag skrev det där (tre minuter i fem, frivilligt). ok. Jag har lite små ätestörningar bland. Äter inte endel helger. >_> Blir typ inte hungrig, och det är äckligt att äta när man inte är hungrig. Jag är inte alltid hungrig på morgonen, men jag äter ändå. Jag har lärt mig att man skall äta på morgonen, på dagen och på kvällen. Inte att man äter för att man har lust. Jag tycker att det är bra, för då äter jag ju regelbundet även om jag är sjuk eller så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:39 pm
Mikusagi snelhest Mikusagi Jo, men jag är hungrig snart igen. Jag tror att jag har ett matspjälkningssystem som arbetar snabbt. Hunger betyder att magsäcken är tom (tror jag), inte att man behöver energi... så ibland ignorerar jag det och ibland äter jag en banan. Jag satt i skolan när jag skrev det där (tre minuter i fem, frivilligt). ok. Jag har lite små ätestörningar bland. Äter inte endel helger. >_> Blir typ inte hungrig, och det är äckligt att äta när man inte är hungrig. Jag är inte alltid hungrig på morgonen, men jag äter ändå. Jag har lärt mig att man skall äta på morgonen, på dagen och på kvällen. Inte att man äter för att man har lust. Jag tycker att det är bra, för då äter jag ju regelbundet även om jag är sjuk eller så.Ja visst vore det bra att hålla sig till det. Men jag har varken tiden eller orken att äta på morgonen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:42 pm
Om man inte vill äta på morgonen kan man dricka ett glas vatten först. Då får man matlust, har jag hört.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:50 pm
Niddler Om man inte vill äta på morgonen kan man dricka ett glas vatten först. Då får man matlust, har jag hört. Det brukar jag faktiskt! Visst är jag duktig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:54 pm