|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2012 3:13 am
OMM: lol mijn tanden zijn (licht) glow in the dark xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2012 3:39 am
@ breakape how come o.0?
OMM: waarom snapt mijn keel niet dat ie minder pijn moet gaan doen ipv meer cat_sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2012 4:11 am
@menketi: ik denk dat het komt door fluoresentie veroorzaakt door de fluor in tandpasta, ik merkte het gister avond op toen ik in de spiegel op mijn ouders hun kamer keek en een beetje licht van de straat lantaarns binnen viel waardoor mijn tanden leken op te gloeien..
OMM: politie werkt te veel over o.O en dan nog klagen dat er niet genoeg blauw op straat is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2012 6:02 am
Pff, weer eens veel te lang gewacht met opruimen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2012 10:35 am
waarom kan ik het niet loslaten, als ik weet dat dat het beste voor mij is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 3:31 am
OMM: ik moet echt op vakantie dat heb ik na gister wel nodig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 9:00 am
Ik mag zo de vriendin van m'n pa voor het allereerst gaan ontmoeten. Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee hoe ik daarop ga reageren O.o Ben wel benieuwd enzo, maar ik ben toch ook wel bang dat 't heel erg confronterend gaat zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 11:17 am
dat zal best moeilijk zijn. Maar wie weet, misschien is het een hele geschikte vrouw. Sterkte/Succes!!
OMM: ik had dat vermoeden afgelopen vrijdag al, maar nu is het dus redelijk bevestigd: we zijn een prins armer. Dit wens je niemand toe. Vind het vooral vreselijk voor de kinderen, die zien hun vader waarschijnlijk nooit meer. Al hoop ik natuurlijk wel dat hij ooit nog wakker wordt. Maar ja, in welke staat is hij dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 4:59 am
OMM: muziek uik midden jaren negentig luisteren.... jeugd sentiment
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 11:57 am
@ kitty t is idd tragies vind het vooral idd vervelend voor zijn kinderen en vrouw
OMM: die kleine wandeling van een paar min in het parkje was eigenlijk best wel fijn heerlijk even van de rust genieten miss mijn vriend overhalen om vandeweek wat te wandelen cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 3:28 am
OMM: nu al weer zo veel gedaan XD allemaal kabels herlegd. Denk dat het zo beter is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 10:41 am
OMM: ninja tijdje hier niet geweest. Heb dit jaar ook examens. (havo) Daarvan. Ik was een paar dagen geleden nog tot ongeveer 6:45 bezig met een PO voor aardrijkskunde die ik allang af had moeten hebben. (nee, niet vroeg opgestaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 10:37 pm
OMM: alle emoticons van gaia omzetten naar emoticons voor msn... so many emoticons eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 2:09 am
OMM: 2e week van die verkoudheid, wat een ellende.. goed om te lezen dat het een beetje heerst iniedergeval blaugh
Heerlijk vandaag en morgen nog vrij, en dan komende week ook een zeer chill rooster =D (2 dagen werken - 3 dagen vrij - 2 nachtdiensten - 2 dagen vrij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2012 10:31 am
ik snap echt niet waarom het eten van vanavond niet genoeg was. ik heb er meer in gesmeten dan normaal! O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|