|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:40 am
ik wil wel is weten naar welke soort muziek jullie luisteren :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 6:36 am
Vanalles XD Dat is het eigenlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 6:58 am
» Ik ben een klassiek-freak, je k**t me gerust midden in de nacht wakker maken voor de negende symfonie van Beethoven. En met Queen kun je ook gerust aankomen, ook al is het geen klassiek.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 7:16 am
ja ik vind ook alles wel leuk behalve dan heavy metal of echte echte hard rock
maar de rest ! heart
ik heb leren leven met klassiek dus dat kan er ook wel door ! :d
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 11:12 am
wat ik momenteel heel mooi vind is het lied van milo - you dont know en peter von poehl - story of the impossible and ruby natuurlijk XDXD RUBYRUBYRUBYRUBYY Aaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaaaaaa XD mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:36 pm
Ruby heb ik te vaak geluisterd en ben ik al zat. ._.
Goedenavond. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:42 pm
» Helemaal mee eens, als ik ooit ga trouwen wil ik absoluut dit nummer horen. Maar soms maakt dit nummer me ook ontzettend triest, zoals vanavond dus. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:47 pm
Arisha » Helemaal mee eens, als ik ooit ga trouwen wil ik absoluut dit nummer horen. Maar soms maakt dit nummer me ook ontzettend triest, zoals vanavond dus. cry
Something wrong? O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 2:08 pm
» Ach soms heb ik gewoon van die dagen dat de depressie wat meer naar boven komt. (gelukkig gaat daar binnenkort wat aan gebeuren). Gisteren was ik juist in een opperbeste stemming, maar toen was iedereen om me heen weer in een slecht humeur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 2:16 pm
Arisha » Ach soms heb ik gewoon van die dagen dat de depressie wat meer naar boven komt. (gelukkig gaat daar binnenkort wat aan gebeuren). Gisteren was ik juist in een opperbeste stemming, maar toen was iedereen om me heen weer in een slecht humeur.
Hm, dat ken ik wel ja.. al heb ik meer dat als ik een dag opeens extreem hyper en in goede stemming ben, de kans juist groter is dat ik de volgende dag even instort. Sterkte! O: Vraag eens rond voor een knuffel, helpen er tegen. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 2:19 pm
Oranjekorfbalpizza! Arisha » Ach soms heb ik gewoon van die dagen dat de depressie wat meer naar boven komt. (gelukkig gaat daar binnenkort wat aan gebeuren). Gisteren was ik juist in een opperbeste stemming, maar toen was iedereen om me heen weer in een slecht humeur.
Hm, dat ken ik wel ja.. al heb ik meer dat als ik een dag opeens extreem hyoer en in goede stemming ben, de kans juist groter is dat ik de volgende dag even instort. Sterkte! O: Vraag eens rond voor een knuffel, helpen er tegen. :B» Ik knuffel al heel wat af met mijn katten dus dat komt wel goed. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 2:29 pm
Arisha Oranjekorfbalpizza! Arisha » Ach soms heb ik gewoon van die dagen dat de depressie wat meer naar boven komt. (gelukkig gaat daar binnenkort wat aan gebeuren). Gisteren was ik juist in een opperbeste stemming, maar toen was iedereen om me heen weer in een slecht humeur.
Hm, dat ken ik wel ja.. al heb ik meer dat als ik een dag opeens extreem hyper en in goede stemming ben, de kans juist groter is dat ik de volgende dag even instort. Sterkte! O: Vraag eens rond voor een knuffel, helpen er tegen. :B» Ik knuffel al heel wat af met mijn katten dus dat komt wel goed. smile
Mooi :] Ik duik mijn bedje in, ben moe. Tot ooit~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 2:33 pm
» Tot ooit. (duikt ook haar bedje in)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:21 am
Ik zit al een aantal dagen niet lekker in mijn vel; geen idee waarom. daarom ben ik ook zo weinig op de guild. heb het gevoel dat ik nergens zin in heb enzo.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|