|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 10:25 pm
Dark Erica Gött att jag inte köpte donation items, dom avr fan asfula >: Iallafall Armorn. D: Jag gillade Gift of the Goddess
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:53 pm
agreed *sitter i skolan och väntar på att läraren ska föklara vad vi ska göra* fan va dålig lärare jag har xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:37 am
JAG BEHÖVER ETT ÄMNE ATT ARGUMENTERA FÖR ELLER EMOT. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:44 am
Kul Valgarv. Det har vi också hållt på med. xP Kommer dock inte på något åt dig >.< Sry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:49 am
Det har vi också gjort. o_O JAGGJORDEALDRIGUPPGIFTEN. :'DDD
Whine. I want stooof. D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:12 am
Gandi: Way uncool. v.v
Hopey: D: GÖRMINUPPGIFTDÅ. OCH, TODAYS MISSION: LADDA NER Megadeth - Symphony of Destruction TILLS 18:00 IKVÄLL OR SUFFER MY WRATH. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:15 am
Valgarv : Vi ska ha debatt på måndag, och vi har ämnet "Hårdare i Svenska fängelser" Men jag ska inte på den lektionen, för jag ska till psykologen då >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:30 am
Ska hämta mitt ex av WoW TBC collector edison idag smile . Blev inte att jag gick på nån nattöppning, skulle jobba idag. Men men skulle ändå inte hunnit spela nått förns ikväll ialla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:51 am
JAGVILLINTEGÖRADINJÄVLAUPPGIFT. Och palla. D;
OCH DET FINNS ETT WOW TBC I MITT KLASSRUUUMM. ;DD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:56 am
Then no buttsecks for Hopey. .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:16 am
Well.
Jag fick inget buttsecks igår. Så jag är ARG på dig. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:18 am
Jag ska disskutera i skolan om abort.
Jag är emot det. 99% av skolan är för det. Jag kommer få det tufft. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 4:15 am
Haha. Min bror failade hårt på TBC-grejen. Han orkade inte dra in på kvällen, och ute i skogen där vi bor går inte bussarna mitt i natten. Så han var hemma och spelade, och tidigt på morgonen åkte han in till stan. Det var helt öde; affären och allt annat var stängt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 7:29 am
Niddler Haha. Min bror failade hårt på TBC-grejen. Han orkade inte dra in på kvällen, och ute i skogen där vi bor går inte bussarna mitt i natten. Så han var hemma och spelade, och tidigt på morgonen åkte han in till stan. Det var helt öde; affären och allt annat var stängt XD LOL Själv gick jag ner till PLAY med några vallfärdande zombies/människor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|