|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2012 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2012 12:44 am
Over 3 dagen is iedereen het al weer vergeten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 18, 2012 3:59 am
OMM: aaah keelpijn niet handig als je morgen moet fluiten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 19, 2012 1:45 am
nou, smakelijk zien ze er niet uit, maar ze smaken wel ok XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 19, 2012 7:40 am
OMM: vanaaf erwtensoep biggrin biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 2:50 am
OMM: kan niet wachten totdat ik oom ben blaugh (mijn zus is deze week uitgerekend)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 5:41 am
OMM: ik wil in mijn bed liggen en er niet uitkomen maar ik moet nog zoveel doen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 6:15 am
br3akape OMM: kan niet wachten totdat ik oom ben blaugh (mijn zus is deze week uitgerekend) Haha, veel plezier en veel succes!! (nou ja, je zus ook XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2012 6:33 am
kittyocean br3akape OMM: kan niet wachten totdat ik oom ben blaugh (mijn zus is deze week uitgerekend) Haha, veel plezier en veel succes!! (nou ja, je zus ook XP) dankje 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 1:54 am
OMM: Nog 4 diensten deze week, dan 3 dagen vrij... en dan starten met mijn 'nieuwe' baan. Eindelijk een vaste plek, vaste collega's en eigen clienten!
Oja en minder leuk, teamvergaderingen ;p Eerste dag meteen een vergadering van 9:00-11:00 en later die dag moet ik van 15:00-23:00 werken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 4:41 am
Ugh, die ellendige verkoudheid moet eens minderen x'D Maakt morgen op m'n kennismakingsgesprek een lekkere indruk als ik de hele tijd zit te hoesten en te snotteren >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 9:15 am
OMM: vet veel mensen ziek ineens mijn pa is ziek, mijn vriend ook al, en ik loop nog steeds te kuggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 9:22 am
wauw, mijn verwarming staat al best laag (16 graden). Toen ik thuis kwam was het zelfs 16,5 graden, dus het zonnetje warmt mijn huis al weer op!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 12:07 pm
OMM: al 't bovenstaande, en mijn nieuwe baantje woehoe! modems installeren bij de menschen thuis voor Ziggo (regio noordoost Nederland, Enschede and up, be warned ghehe)
Succes met de kou in huis, de verkoudheid, werk, en familiberichten allemaal. Het komt allemaal wel weer goed emotion_dealwithit !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2012 1:17 pm
Thanks piet en jij ook succes met je nieuwe werk
OMM: zal ik vanavond minder lang wakker liggen dan 1.5 uur voordag ik inslaap val
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|