|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 2:42 pm
Niddler Mikusagi Man skall inte skriva saker som föräldra inte får läsa razz
Jag vill inte att min mamma skall läsa något alls, för hon är så jobbig när hon kommenterar. Jag kan inte förklara hur, men hon är jobbig så därför våndas jag lite när jag kommer hem med nya saker. Jag har en släktvänlig blogg som är gjord så att familj skall orka läsa (uppdateras inte ofta, och det står om saker de förstår, typ betyg, vänner, önskelistor) men om de läser min rosa blogg... då får de skylla sig själva.Där har jag en åsikt som ligger nära mitt hjärta! Nämligen att man inte ska avslöja något för någon om man inte kan avslöja det för alla. Jag tror att man en massa problem då försvinner. I min livsåskådning är sanning en central punkt. Så du tycker att jag skall vara tyst dagarna i ända?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:22 am
God morgon! Eller... god dag!
Jag vaknade nyss >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:09 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Man skall inte skriva saker som föräldra inte får läsa razz
Jag vill inte att min mamma skall läsa något alls, för hon är så jobbig när hon kommenterar. Jag kan inte förklara hur, men hon är jobbig så därför våndas jag lite när jag kommer hem med nya saker. Jag har en släktvänlig blogg som är gjord så att familj skall orka läsa (uppdateras inte ofta, och det står om saker de förstår, typ betyg, vänner, önskelistor) men om de läser min rosa blogg... då får de skylla sig själva.Där har jag en åsikt som ligger nära mitt hjärta! Nämligen att man inte ska avslöja något för någon om man inte kan avslöja det för alla. Jag tror att man en massa problem då försvinner. I min livsåskådning är sanning en central punkt. Så du tycker att jag skall vara tyst dagarna i ända? Jag måste hålla med Mikusagi. Jag vill inte diskutera mina åsikter om mitt sexliv mina föräldrar eller dela med mig mina åsikter om demokrati och rättvisa för en inbiten rasist. Det handlar snarare om att säga rätt saker vid rätt tillfälle för att inte hamna i trubbel med folk som tycker olika. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:39 am
Ibland är jag rädd för att yttra mina åsikter. Inget poäng till mig, men det kan jag leva med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 7:31 am
When no one was looking, Lex Luthor took forty cakes. He took 40 cakes. That's as many as four tens. And that's terrible.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 8:08 am
Man ska nog inte säga något som inte behövs sägas heller.
Varje person har sin egen uppfattning och har väl någorlunda rätt till att ha sin egen uppfattning, vad sägs om att låta det vara så?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 8:51 am
Jag vill gå in på min profil!!! *arg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:18 am
Idag sa inte jag min åsikt till klassen och jag är stolt över att jag kunde hålla min käft stäng!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:58 am
Ryu The Internet Dragon Man ska nog inte säga något som inte behövs sägas heller.
Jag behöver inte säga att min fot snart somnar. Skall jag låta bli att säga det då? Blir det katastrof ifall jag avslöjar min fots stickningar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:07 pm
Inget ont menat Miku. Naosuke Det finns de som tycker att man ska prata mycket. Jag personligen tycker att man inte ska säga mer än vad som behöver sägas, för det mesta i alla fall.
Om du skulle säga att din fot snart somnar så skulle det inte vara så många som brydde sig, därav skulle det vara onödigt att säga det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:23 pm
Ryu The Internet Dragon Inget ont menat Miku. Naosuke Det finns de som tycker att man ska prata mycket. Jag personligen tycker att man inte ska säga mer än vad som behöver sägas, för det mesta i alla fall.
Om du skulle säga att din fot snart somnar så skulle det inte vara så många som brydde sig, därav skulle det vara onödigt att säga det. Jag kanske mår bra av att säga saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:25 pm
Visst. Naosuke Men det verkar verkligen som om du ignorerade den andra meningen i den första posten.
Du får ha vilken åsikt du vill. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:39 pm
Ryu The Internet Dragon Inget ont menat Miku. Naosuke Det finns de som tycker att man ska prata mycket. Jag personligen tycker att man inte ska säga mer än vad som behöver sägas, för det mesta i alla fall.
Om du skulle säga att din fot snart somnar så skulle det inte vara så många som brydde sig, därav skulle det vara onödigt att säga det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:46 pm
Jag tycker det är kul när folk pratar mycket, och då inräknas när dom säger sådana saker som att deras fot håller på att somna. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:53 pm
Petsy Jag tycker det är kul när folk pratar mycket, och då inräknas när dom säger sådana saker som att deras fot håller på att somna. :3 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|