|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:06 pm
Dark Erica Ska bli snö imorgon. D< Värt att snöa nu, kan lika gärna hålla sig borta hela vintern. Känns lite så faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 3:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 3:07 am
Niddler Jalk: Är din blogg lösenordsskyddad? :S Öh ja. My parents found it... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 3:40 am
Man skall inte skriva saker som föräldra inte får läsa razz
Jag vill inte att min mamma skall läsa något alls, för hon är så jobbig när hon kommenterar. Jag kan inte förklara hur, men hon är jobbig så därför våndas jag lite när jag kommer hem med nya saker. Jag har en släktvänlig blogg som är gjord så att familj skall orka läsa (uppdateras inte ofta, och det står om saker de förstår, typ betyg, vänner, önskelistor) men om de läser min rosa blogg... då får de skylla sig själva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 6:15 am
Jalkazar Niddler Jalk: Är din blogg lösenordsskyddad? :S Öh ja. My parents found it... rolleyes EKSDLOLZ! Hur? När? Arga? EDIT: Btw, haxxade lösenordet nyss... (tror jag) Säger "GHF" dig något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 7:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:10 am
NU LEAKAR JAG PASSET OCH ANVÄNDARNAMNET TILL JALKS BLOGG!
ANV: jalkazar PASS: jalkazar
det var det ända som funkade för mig iaf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:25 am
Mikusagi Man skall inte skriva saker som föräldra inte får läsa razz
Jag vill inte att min mamma skall läsa något alls, för hon är så jobbig när hon kommenterar. Jag kan inte förklara hur, men hon är jobbig så därför våndas jag lite när jag kommer hem med nya saker. Jag har en släktvänlig blogg som är gjord så att familj skall orka läsa (uppdateras inte ofta, och det står om saker de förstår, typ betyg, vänner, önskelistor) men om de läser min rosa blogg... då får de skylla sig själva. xd
jag fick lov att deleta alla mina inlägg för min pappa ninja läste cachade sidor från google... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:11 pm
Mikusagi Man skall inte skriva saker som föräldra inte får läsa razz
Jag vill inte att min mamma skall läsa något alls, för hon är så jobbig när hon kommenterar. Jag kan inte förklara hur, men hon är jobbig så därför våndas jag lite när jag kommer hem med nya saker. Jag har en släktvänlig blogg som är gjord så att familj skall orka läsa (uppdateras inte ofta, och det står om saker de förstår, typ betyg, vänner, önskelistor) men om de läser min rosa blogg... då får de skylla sig själva.Där har jag en åsikt som ligger nära mitt hjärta! Nämligen att man inte ska avslöja något för någon om man inte kan avslöja det för alla. Jag tror att man en massa problem då försvinner. I min livsåskådning är sanning en central punkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|