|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 7:20 am
^ Ik kreeg 'm gisteren, dat scheelt nog een heel ietsiepietsie klein beetje x'D Maarja, zo gaat het altijd al. Ik mijd het contact met hen ook al heel lang, puur omdat ik anders alleen maar rotopmerkingen over me heen krijg en op den duur is de koek gewoon op en wil je niet meer. Dus nu doen ze het maar zo.
Ik heb nu echt zin om een folder voor een spellingcursus bij ze in de bus te doen XD Die 'brief' stond echt vol met spelling- grammatica- en interpunctiefouten, echt sneu :') Alleen dat was al om te janken eigenlijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 9:57 am
Kijken of Productief zijn? Passief of Actief?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 11:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 4:43 am
OMM: wat doe ik hier eigenlijk o.O????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 11:32 am
Mijn vingers bevriezen ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2012 3:05 pm
OMM: waaom was die solicitatie dag zo saai heb alleen maar spelletjes gespeeld zoals kamertje verhuur en boter kaas en eieren en tekenen moet je na gaan hoe saai t was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 1:07 am
OMM: yeah.. mijn vriendin zit nu ook in de guild blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 2:17 am
OMM: waarom moest die rookmelder nou om half 7 afgaan in de ochtend >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 6:07 am
OMM: "In een wereld van mythen en goden... bla bla blab lablablab lablab bla bla grepolis"
En ja, zo zijn brandmelders! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 9:07 am
OMM: vandaag was nuttiger dan gister had dan wel een les heb wel 4 A4tjes volgeschreven met aantekeningen yeey voor immunologie ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 10:06 am
OMM: ik heb er even over na zitten denken maar Dit lijkt echt verdacht veel op Dit vinden jullie ook niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2012 11:30 am
Ik zie wel wat overeenkomsten... maar niet zo zeer een totale gelijkenis. Kan ook komen omdat ik op een site was waar men op zoek was naar kunst dat aantoonde dat het gestolen was van hun kunst. Dat werd op een gegeven moment gewoon paranoia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2012 4:30 am
^ja idd dan gebeurd dat
OMM: ik wil mijn immunologie boek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2012 9:35 am
Pff, lastig, zoveel leerdoelen moeten opstellen x'D Hoe kunnen ze nou van studenten verlangen dat ze (in mijn geval) 4 - 6 leerdoelen doorlopen en afronden in één semester tijd x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2012 1:45 pm
Iemand had wel heel erg veel tijd om mij die anonymous PM te zenden. Lang geleden dat ik zo snel op Report PM heb geklikt.
Ik ga ervan uit dat deze smerige PM niet door 1 van de mensen die ik ken is geschreven. Want diegene zou ik anders nooit meer hoeven zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |