|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 1:22 am
Wil niet werken, feelin sick.. Moet wel werken, gezien het een invalklus is voor mijn aanstaande baan.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 1:55 pm
Wauw... een anonieme nederlandse valentijnsPM op Gaia. That's a first. Heb een paar opties, dus wie oh wie...?
and just figures: digitaal krijg ik meer dan in real life XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2012 9:54 pm
OMM: moet... FF XIII-2 spelen... moet preperations voor morgen maken... kan niet tegelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2012 4:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2012 10:21 am
happy happy... joy joy... stare stomme ren en stimpy quote,...
zit vreemde teksten te bedenken op bestaande liedjes: i trow my paws in the air sometimes, cat_blaugh saying eyo, i'm a neko cat_xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2012 1:21 pm
^hahaha die is leuk XD
OMM: nou kitty je heb morgen wat te doen XD
en hmmm zo heerlijk slapen en dan morgen weer hard aan de slag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 12:51 am
Whooo, al best veel opgeruimd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:27 am
OMM: please please laat het door kunnen gaan dat ik naar de EFF met een vriendin kan (in kostuum ook) (>.<)/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 3:31 am
OMM: en dan val je op de bank een half uurtje in slaap en word je wakker met mega spierpijn in je benen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 6:44 am
OMM: ben nog steeds niet hersteld van gister... hoe kon ik het in mijn kop halen om 5 potjes ddr achter elkaar te doen met mijn vest nog aan emotion_facepalm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 1:53 pm
OMM: vraagt zich af hoe morgen gaat lopen -.- heeft geen zin in morgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2012 4:40 pm
OMM: Wat nou valentijnsdag?? 14 - 2 - 12 = 0 emotion_dealwithit Niks zero nul nada, 14 februari 2012 wordt hierbij wiskundig uit het bestaan verwijderd, voor diegenen wie het wat uit maakt. cat_3nodding heart (en ook: these cat icons are ADORABLE cat_whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 1:09 am
OMM: verkoudheid y u not gone yet -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 1:15 am
Ik ben m'n 'familie' echt goed strontziek. Beetje een zwartmaakbrief sturen om me nog eens een extra rotgevoel te bezorgen. Hoe zielig ben je dan.. Als 't niet in het echt kan dan maar schriftelijk. Sneu hoor, heel sneu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 14, 2012 2:58 am
^Dat klinkt ook rottig sad en dat op valentijnsdag nog wel.. Als ze niks aardigs kunnen schrijven kunnen ze beter helemaal niks laten horen zou je denken.
OMM: Yay weekend! Vanavond uit eten bij de griek met vriendlief.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|