|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 1:40 pm
Sherelyn Je bent niet de enige.. whee ik weet waar jullie doorgaan razz .. ik ben nu wel even lekker bezig.. maar heb maar 8K dus dat is snel uitgegeven.. ik was bezig op de ruilpost dingen kopen die ondergeprijsd waren om ze weer te verkopen.. maar nu is mijn gold op dus moet ik maar weer even wachten..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 2:25 am
Ik heb trouwens mijn haar geverft whee Heel lang geleden had ik hier laten zien dat het blond was. Ik heb nu weer een andere kleur. This bruinroodzwartachtig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 6:32 am
Hmm.. rood bruin en zwart xD.. oke.. ja.. ik snap wat je bedoelt.. moest even denken rofl
ik heb een vraagje.. ik zie op de marktplaats nog wel ees bachelor credits ofzo voorbij komen.. en je kan ze bij een winkel ook inwisselen.. (al werkt dat nu niet) maar hoe zit dat? hoe kom je aan die credits?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 6:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 9:52 pm
bla bla bla het is saai om 6:50. not steeds niet moe en nog steeds niet naar bed gegaan. en gaia is zelfs snachts erg saai bla bla bla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 2:03 am
labe Hmm.. rood bruin en zwart xD.. oke.. ja.. ik snap wat je bedoelt.. moest even denken rofl ik heb een vraagje.. ik zie op de marktplaats nog wel ees bachelor credits ofzo voorbij komen.. en je kan ze bij een winkel ook inwisselen.. (al werkt dat nu niet) maar hoe zit dat? hoe kom je aan die credits? Die kun je in de Game Word Bump winnen en inruilen voor een cap; zo'n Amerikaanse Graduation cap. Het goedkoopste is om te zelf te winnen; want volgens mij zijn ze overpriced!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 2:54 am
•♥• Ze zijn overpriced omdat de exchange al een half jaar niet meer werkt of zo. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 6:27 am
Ja dat is echt irritant .. ik wacht al ik weet niet hoelang dat ik die tickets kan ruilen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 8:21 am
Damn het is echt een saaie zondag middag :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 12:18 pm
"Anne, je hebt nog heel wat voor de boeg, maar nog geen zorgen want daarvoor is het nog veels te vroeg"
Guess the song!!
Weee!
ik LEEF.
Altijd leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 12:27 am
Het is niet altijd leuk om te leven xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 2:15 am
Goedenmorgen !!!
Lekker vroeg wakker worden en dan heb je slecht weer... O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 4:47 am
ik bleek in plaats van om half 4 al om 12 uur uit te zijn.. heerlijk.. alleen nu heb ik een aantal katten die geknuffeld willen worden en die zijn allemaal helemaal nat xD das wat minder.. de regen heeft ervoor gezord dat gym uitviel.. de gymzaal stond onderwater lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 6:23 am
Wij hebben 3 reutjes die een goed huis zoeken ^_^
Dwergschnauzer (zwart-zilver), met stamboom!
Ook zoeken we iemand die er echt voor wil gaan; dus geen impulsaankoop.
Ken je iemand die op zoek is naar een gezellige gezelfschapshond die ook uitermate geschikt is voor de show of behendigheid?
Laat het me weten =D Ik heb alle informatie die je zoekt!
Doel van dit bericht: een goed thuis vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 8:42 am
•♥• Fototjes! daar paai je mensen mee xD
Ze gaan zoderect ons nieuwe internet ding installeren, dus als ik niet meer terug kom weet je hoe het zit XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|