|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 2:44 am
Niddler Jalkazar Jag är lite emo över att behöva vara hemma på nyårsafton men jag är fan jävligt spänd till tolvslaget. En timme och 4 minuter kvar tills jag får veta! Nånting! Jalkazar 1 Timme och 28 minuter tills hon säger det! Vad det nu är! ... Jalkazar Jag vet inte hur ni fått det men jag har då fått den bästa jävla starten man kan få på ett nytt år. Du... Det där låter läskigt bra. Tell us plx! >.< Läs mer neråt rolleyes Happy ******** 2007!Mr_rpg Mr_rpg Har svenska manliga amatörer 2007 redan släppts? : P Nvm, USA? Hehe. Nja USA har skitit sig ganska hårt och manliga amatörer släpptes i November. Du är bara sååååå efter. whee
Näää, jag tappade bort min singelstatus exakt på 12 slaget. Till Ewelina whee Hon ler så sött 4laugh Så Miku var närmastMikusagi Jalkazar Det kommer bli ett grymt jävla år! Jag har massor av saker att göra och jag har fått en grym start. LOL Jalkazar fick en puss av sin kärlek Eller så fick han en present som är jättecool. Fast hon utelämnade viktiga detaljer razz Måste vara exakt rätt ord med där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 3:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 4:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 5:23 am
Bara för att man har grönt hår är man inte estet scream
Miku: Ja whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 5:43 am
Ewelina som du typ träffade igår XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 5:58 am
Niddler Ewelina som du typ träffade igår XP Typ i tisdags rolleyes Speed dating typ sweatdrop Men jag va faktiskt med henne typ 24/7 tisdag - lördag rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:58 am
Jalkazar Bara för att man har grönt hår är man inte estet scream
Miku: Ja whee Du sa typ att hon var det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 8:01 am
Mr_RPG Jalkazar Bara för att man har grönt hår är man inte estet scream
Miku: Ja whee Du sa typ att hon var det... Typ inte. Hon är faktiskt blond, egentligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 8:10 am
Miku tycker esteter roliga. Miku är kompis med en estet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:31 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Bara för att man har grönt hår är man inte estet scream
Miku: Ja whee Du sa typ att hon var det... Typ inte. Hon är faktiskt blond, egentligen.SP:are då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:38 am
Är det någon annan som inte kommer in på www.ryzom.com , eller är min webläsare bara damp?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:51 am
Mr_RPG Är det någon annan som inte kommer in på www.ryzom.com , eller är min webläsare bara damp? nope, funkar inte här heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:52 am
snelhest Mr_RPG Är det någon annan som inte kommer in på www.ryzom.com , eller är min webläsare bara damp? nope, funkar inte här heller. Undra vad dom gör... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 9:53 am
Mr_RPG snelhest Mr_RPG Är det någon annan som inte kommer in på www.ryzom.com , eller är min webläsare bara damp? nope, funkar inte här heller. Undra vad dom gör... :S privat fest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|