|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 2:34 am
Oke,, misschien komt dit nogal dom over, maar ik ben niet echt heel goed met computers enzo,... maar wat houdt een glitch nou precies in? ik hoor er namelijk nog al veel over. Zijn dat gewoon foutjes ofzo? en hoe kan iemand die foutjes dan oplossen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 6:11 am
Als er een glitch is werkt er iets niet meer dit kan komen door overbelasting in het systeem of er zijn hackers wat dan ook, beheerders van de website gaan dan met de codering van de site aan de gang om dit te verhelpen. Glitches kan je zien aan spelletjes die het niet naar behoren doen en bijv. Posts die niet tevoorschijn komen.. DENK IK sweatdrop 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 6:19 am
Je bent niet dom hoor want ik zou t ook niet weten uit mezelf razz Mjah ik ben weer buiten zitten bruin proberen te worden xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 7:43 am
Een glitch is iets wat eigenlijk niet mag gebruiken. Je hebt kleine glitches (bv, als je twee bepaalde items tegelijk draagt en het een groene gloed geeft) die geen echte problemen veroorzaken, maar ook de grote glitches, die zorgen dat je pc of de website op hol slaan.
Foutjes dus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 7:45 am
Arisha » Ik ben een fan van Juno, ze vertelt wanneer we shop updates kunnen we verwachten, als de MC's uitkomen kun je haar altijd je feedback pmen, maar het beste is nog wel dat ze ondanks soms grote kritiek altijd beleefd en neutraal blijft. En ik heb begrepen dat ze de afgelopen week en deze week druk bezig is met glitches fixen. Misschien moet Kitty eens vragen na de dingen die haar dwars liggen en daarom haar avi niet kan/wil saven. (ik gun het Kitty zo graag dat ze haar avi weer kan aanpassen)
Juno's Journal
Oi, ze heeft het al zo druk XD Ik denk niet dat ze nog iemand die haar over zoiets PMed zal waarderen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 8:52 am
•♥• Ze vroeg juist of mensen haar glitches willen vertellen whee ze wil schijnbaar de bezem er door heen halen, nu maar hopen dat Gaia niet met een nieuw avi systeem komt en alles weer compleet door de war raakt en ze weer overnieuw kunnen beginnen. sweatdrop ik ben in iedergeval blij nu met mijn black rose band. Misschien kun je haar over de oren pmmen want dat is toch vreemt dat ze achter het haar zitten dat ze je ze nooit helemaal tenzij je een mohawk heb, of is dat alleen bij die hairstyle?. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 2:04 pm
Ik heb haar gepmed over de oren en de coco; de ogen vind ik prima als ze iets donkerder zijn ^_^ Zolang je maar geen mond MOET kiezen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 4:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 9:14 am
ButtonFly KisaraGirl angel lizzie KisaraGirl Ja heb ik ook vaak op een andere guild. Ja jojo is kut. waarom doe je dan een dieet? je jojot toch heel de tijd. ect gewoon en sport veel en laat de weegschaal link ( blaugh of rechts ) liggen. Nee ik doe geen dieet. Ik probeer gezond te eten en dat lukt grotendeels ook wel .. het alleen die vreetbuien die ik tussendoor heb en ik ga minstens 3 keer in de week anderhalf uur sporten op de sportschool nu. Maar nog geen verbetering crying Ik ben gewoon te slap om nee te zeggen tegen chips enzo. Maar als ik 's avonds nu trek heb eet ik of japanse nootjes of popcorn. Ik heb ooit ergens een lijstje in m'n handen gehad met waar verzadidge (slechte) en onverzadigde (goede) vetten in zaten. o.a. wokkels en nibbits bevatten onverzadigde vetten, en zijn daarom beter dan andere chips etc. Ik durf het woord 'gezond' niet te gebruiken, want echt gezond is het natuurlijk niet. En ook iets over als het op kamertemperatuur vloeibaar is, bevat het onverzadigde vetten. Of was het nou juist verzadigd? Ja ik heb ook een lijst gehad toen ik bij een dieetiste kwam wati is slecht middenweg en wat is goed om te eten als je wilt afvallen. Dat is heel makkelijk om te weten. bv salami en corned beef is super vet enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 9:46 am
Ik ben hier
met een supertrage internet verbinden.
En wauw, de Slegte in den bosch had allemaal import how to Draw op weten te kopen! Schijnbaar was het meeste al weg XD Toch nog leuke dingen op de kop weten te tikken =D Vooral de dingen die ik al op het oog had!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 1:22 pm
Je bent niet de enige.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 1:26 pm
kittyocean Ik ben hier met een supertrage internet verbinden. En wauw, de Slegte in den bosch had allemaal import how to Draw op weten te kopen! Schijnbaar was het meeste al weg XD Toch nog leuke dingen op de kop weten te tikken =D Vooral de dingen die ik al op het oog had!! Zijn het de oudere of de nieuwe boeken??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|