|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:14 am
Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar! Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har! Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i. Man ska ha husvagn - för då blir man fri.
5 minuter Stockholm stad och 5 minuter skärgård. 5 minuter sol och bad och 5 minuter herrgård. 5 minuter Grums och Trosa, Tjörn och Härnösand. 5 minuter till så kan man hela Sveriges land...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:14 am
Niddler GreenEyed Omg -sitter och tittar- Jag har pretty långtråkigt på jobbet. :0 Vad har man för jobb om man bara behöver stå och titta och sitta och titta? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:17 am
KNUT AGNRED ÄR BÄST scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:22 am
Niddler KNUT AGNRED ÄR BÄST scream Nej, han är rätt dålig på att sparka boll. Knut Knutsson är bättre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:44 am
Mikusagi Niddler KNUT AGNRED ÄR BÄST scream Nej, han är rätt dålig på att sparka boll. Knut Knutsson är bättre.Wtf... va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:53 am
Niddler Mikusagi Niddler KNUT AGNRED ÄR BÄST scream Nej, han är rätt dålig på att sparka boll. Knut Knutsson är bättre.Wtf... va? Jag vet inte vem Herr Agnred är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 4:56 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler KNUT AGNRED ÄR BÄST scream Nej, han är rätt dålig på att sparka boll. Knut Knutsson är bättre.Wtf... va? Jag vet inte vem Herr Agnred är. Knut Agnred - Knut Axel Angred - född 29 februari 1956 i Johanneberg, svensk revyartist, sångare och komiker. Känd som medlem i Galenskaparna och After Shave. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 5:22 am
Niddler Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler KNUT AGNRED ÄR BÄST scream Nej, han är rätt dålig på att sparka boll. Knut Knutsson är bättre.Wtf... va? Jag vet inte vem Herr Agnred är. Knut Agnred - Knut Axel Angred - född 29 februari 1956 i Johanneberg, svensk revyartist, sångare och komiker. Känd som medlem i Galenskaparna och After Shave. :B Jaha. Vet du vem Knut Knutsson är? Jag vill också göra så där värsta profil!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 5:26 am
Niclas Wahlgren, född 8 juli 1965 i Gustavsberg. Låtskrivare, skådespelare, artist och barnboksförfattare. Känd som Nicke i barnprogrammet Nicke & Nilla samt som Kim i filmen G - som i gemenskap.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 5:49 am
Waaah. Min muspekare är lite försvunnen :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 5:50 am
Mikusagi Jaha. Vet du vem Knut Knutsson är? Jag vill också göra så där värsta profil! Alltså... Jag kopierade från Wikipedia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 6:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 7:04 am
Niddler http://farbskatol.net/dotclear/index.php?2006/12/25/65-sxampuo XDDD Påminner mig om Hipp-Hipp's musikaler xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 7:26 am
Mr_RPG Niddler http://farbskatol.net/dotclear/index.php?2006/12/25/65-sxampuo XDDD Påminner mig om Hipp-Hipp's musikaler xd va de inte hipp hipp som gjorde en musikal om "FISH" kortet`?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|