Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 600 601 602 603 604 605 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

angel lizzie

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 6:59 am

dennis van oranje - wilhelmus jumpstyle

http://www.youtube.com/v/r4_TZ5QQrlQ
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:02 am

Jumpstyle is gewoon niets anders dan een versie van techno hardcore of whatever XD

kittyocean
Captain

eefopdreef

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:09 am

Ik vind jumpstyle wel grappig, ik ben er niet echt fan van ofzo, maar af en toe vind ik het wel leuk om ff op jeckle en hyde te jumpen en ff gek te doen ofzo razz
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:23 am

mijn neefje ( 3 jaar ) vind het geweldig een probeert ook me te jumpen met de tv. het hele begin kan hij. 2 keer spingen en dan voeten naar voor en naar achter. alleen dan de rest kan hij niet en doet hij maar wat. wow dat ik een video recorder had kon ik het op nemen zo leuk

angel lizzie

[Sky-Angel]

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:25 am

angel lizzie
mijn neefje ( 3 jaar ) vind het geweldig een probeert ook me te jumpen met de tv. het hele begin kan hij. 2 keer spingen en dan voeten naar voor en naar achter. alleen dan de rest kan hij niet en doet hij maar wat. wow dat ik een video recorder had kon ik het op nemen zo leuk

Je kan het ook op YouTube bekijken.. xD
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 7:43 am

[Sky-Angel]
angel lizzie

Je kan het ook op YouTube bekijken.. xD

weet ik maar naar 1 nummer heeft hij er genoeg van.

angel lizzie

Machjid

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 8:37 am

kittyocean
Jumpstyle is gewoon niets anders dan een versie van techno hardcore of whatever XD

Alleen deze keer geen gabbers in trainingspakken en het dansje is iets anders.

Als we lang genoeg wachten wordt Happy Hardcore vanzelf retro? biggrin blaugh
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 8:43 am

Machjid
kittyocean

Volgens mij is het zelfs al Retro XD maar als jij het niet had genoemd, had ik er ook niet aan gedacht XD

kittyocean
Captain

Chimiyi

Sparkly Fatcat

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 10:55 am

Whoo~ Keb 18 euro verdiend met tekenen |D Gewoon 50 cent per tekening, ik tekende mensen na als in de manga stijl, sonic-character of lionking character |D Yay ben weer een beetje rijker =B
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 10:56 am

kittyocean
Machjid
kittyocean

Volgens mij is het zelfs al Retro XD maar als jij het niet had genoemd, had ik er ook niet aan gedacht XD

Goed nieuws dus voor DJ Paul Elstak? rofl

...I wanna see the rainbow high in the sky...

Machjid

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 1:21 pm

hoihoi
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 11:29 pm

Machjid
kittyocean
Machjid
kittyocean

Goed nieuws dus voor DJ Paul Elstak? rofl

...I wanna see the rainbow high in the sky...

doe mij maar inderdaad old school "I wanna see the rainbow in the sky ". dan jumpstyle muziek razz

[KH]Sasuke

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 01, 2007 12:59 pm

Chimiyi
Whoo~ Keb 18 euro verdiend met tekenen |D Gewoon 50 cent per tekening, ik tekende mensen na als in de manga stijl, sonic-character of lionking character |D Yay ben weer een beetje rijker =B

Congrats =D Mooi gedaan!!
PostPosted: Tue May 01, 2007 10:05 pm

Is dat nou niet wonderbaarlijk??
Ik heb me ik weet niet hoe lang geergert dat de black rose band niet meer goed layerde, achter het haar dus bij mij zag je hem helemaal niet meer. (de andere twee layerde nog wel goed)
Gisteravond heb ik Juno gepm't, en kijk is! het is gefixed surprised
Er is gewoon iemand op Gaia die glitches fixed.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Wed May 02, 2007 1:00 am

» Ik ben een fan van Juno, ze vertelt wanneer we shop updates kunnen we verwachten, als de MC's uitkomen kun je haar altijd je feedback pmen, maar het beste is nog wel dat ze ondanks soms grote kritiek altijd beleefd en neutraal blijft. En ik heb begrepen dat ze de afgelopen week en deze week druk bezig is met glitches fixen. Misschien moet Kitty eens vragen na de dingen die haar dwars liggen en daarom haar avi niet kan/wil saven. (ik gun het Kitty zo graag dat ze haar avi weer kan aanpassen)

Juno's Journal

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 600 601 602 603 604 605 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games