|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 3:54 pm
- min pojkvän har haft fullt upp hela dagen, så jag var lite ensam sad - jag har inte gjort något skolarbete överhuvudtaget, som jag lovade mig själv - min mage hatar mig cry Inte ens mammas fiberbomb hon har kokat ihop av bl a linfrön och katrinplommon hjälper crying
+ jag har kommit på vad jag vill plugga sen när jag läst färdigt på Multimedieprogrammet ^_^ Beckmans Designhögskola nästa! Då får jag flytta till Stockholm, äntligen! Fast det blir inte än på typ 1½ år, fast det är rätt lagom + Kanske ska på Pencon, och träffa min Master (Kai-sama/Cyberkai/Gud2) igen... och så ska jag nog försöka få med mig pojkvännen dit, hihi ^^ + Jag känner mig (trots att jag inte pluggat nåt idag) JÄTTEMOTIVERAD! biggrin + jag byggde ett jättefint hus åt mina personer Yoko och Kazehaya på the Sims, det blev helt japanskt och galet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 4:01 pm
- Sjukis nu i en vecka gonk missade valentine pågrund av det xp - Fortfarande arbetslös.
+ Mår bättre så ska lägga mig razz
Natt natt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 4:24 pm
+ Gjorde någonting för första gången på två veckor :3 + Halsen gör inte ont + Hannibal. Kind! Mnomnom~ + Träffa folk
- Läskig gubbe som skrämde mig på vägen hem. <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 3:39 am
+ Jag somnade till Pettson tältar skivan
- Det kunde inte jag göra när jag var liten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 11:36 am
+ Skaffat en byrå och satt ihop den själv. :'3 Städat lite. Snart lov.
- Har tråkigt, pallar inte hitta på något heller. Mår piss. Två veckor enbart projekt. Nåja, får försöka göra det bästa av situationen och fixa det fort. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 9:14 pm
+ david + annat s**t
- fortfarande hostig och sjukig - annat s**t
EFFECTIVEYEAH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 2:13 am
+ Sams med en kompis igen ^w^ + rolig helg, kommer bli ännu roliga idag 8] + allmänt bra idag
- Melodifestivalen har blivit värsta raven iställer ._. - har ont i magen atm ;___; - åt inget på hela dagen igår, inte än heller <___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:37 am
+ 27 dagar kvar tills jag fyller 18! + Sanne heart Jag älskar att vara med dig! Vi är som hand och handske! Vi är som lovers.. Vi är allt! ^^ + Douglas Lee Poynter, sluta vara så sjukt snygg! Jag blöder ju näsblod xD + Ludvig, me little luv~
- Saknar. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 12:58 am
- Dom sa att skolan skulle vara öppen på lovet, var det dumt att tro att det gällde vårat klassrum också? sweatdrop - Jag skulle poppa popcorn igår och glömde oljan på spisen. Rökskador på mig, cesar och lägenheten. yatta. domokun
+ Annars är det väl bra saker som har hänt. Det mesta i alla fall... + Jag har flätor! surprised + Neh, jag ska tänka på alla dom andra 9 knapparna som fungerar istället. + Roro har nämnt nått om att komma ut ur sitt rum idag så jag kanske slipper vara ensam.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 5:49 am
+ Askul helg, speciellt lördagen ^^ + Mason vs Princess Superstar - Perfect (fun fact: jag lyssna på den i 9h igår) + Norrköping o party till helgen biggrin
+/- Sömnbrist, seg som fan, men övertrött så allt är kul XD
- Fan va det ska vara krångligt o söka alfa kassa, fan bara massa papper o ringandes hit o dit för att få tag på dem -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 2:02 pm
+ Jättekul i helgen + Många firade mig ^^ t.o.m min tiny som kom hela vägen från Norrköping + Massa gott + Fin fina presenter ^^ Helt perfekt + Skridskor är kul, även om jag inte är så bra. ;P + Missade två lektioner, inte helt fel, och bilden var inställd.
- Leon skrek i en halvtimma. (Till slut fick jag tyst på honom med jordnötsringar och tv) Igår. - Milla slog i armen, dumma lilla flicka. - Jag är sjuk, kan inte längre prata ordentligt. yosh xp - Min hals, jag dör snart. XP ont - Kunde inte åka till mina släktingar på lovet. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 4:41 am
+ alla som kom ihåg mig på min födelsedag idag ^^ <3 kakor fint väder lek med Milla idag? blir nog krogen i helgen ^^v
- abstinens -_-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 6:45 am
+ Hittade 500kr på stan idaaa heart + Hittade några jeans fynd på MQ + Va med Michelle, Emma, Izza, JoJo, Mizzy och så klart lilla söta Caro <33
- Stödde på min ände fiende Amira och Mat-hilda
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 8:33 am
+ Finsk karaoke när vi var på krogen. Han sjöng "Nothing else matters" på finska. Haha! + Midnightkebab + Shoppa~~~ + Glad. Glad som FAN. smile
+/- Skulle på fest igår men det var "tjejer bara" (Det var jag och två killar) Haha, lodarfesten. Ikväll dock, då blir det ferre. biggrin +/- Färgat håret mörkbrunt, ser mongo ut. Måste tvätta det en gång till.
- Trötter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 5:58 pm
+ McFly + Dougie you sexy a** mtf! <3 + Ludvig + Filthy xD ahahaha heart "Suomilainen Alternaativen" + Blink 182 + Pft alla som ger mig komplimanger för mina bilder! wink + MAMMA KÖPTE ATTICUSTRÖJAN ÅT MIG! *dör* + Nostalagi!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Saknar Ludvig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|