|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 10:45 am
Niddler Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< Jalkazar I iTunes kan man de iaf.. Mr_RPG Spelar du den med Winamp/WMP/iTunes så går det... surprised Vad bra biggrin Foobar2000 kan det inte. Men hur gör den då, tro? Hittar något slags cd-ID och matchar med databas och kollar tracknumber? o.o Kan ni inte testa hur den gör med hembrända skivor? biggrin Den gör väl som med vanliga .mp3 filer... <.<;; Annars vet jag inte riktigt vad audioscrobbel är...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:14 am
Mr_RPG Niddler Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< Jalkazar I iTunes kan man de iaf.. Mr_RPG Spelar du den med Winamp/WMP/iTunes så går det... Men hur gör den då, tro? Den gör väl som med vanliga .mp3 filer... <.<;; Annars vet jag inte riktigt vad audioscrobbel är... Audioscrobbling är vad Last.fm (programmet) gör med filerna. Tar reda på info, och skickar till Last.fm-servrarna. Men den kan inte göra som med MP3-filerna D:> För de har taggar med information om artist, låtnamn, låtnummer osv. Spåren på en cd har inte det - tror jag. Men det kanske den har smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:20 am
Niddler Mr_RPG Niddler Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< Jalkazar I iTunes kan man de iaf.. Mr_RPG Spelar du den med Winamp/WMP/iTunes så går det... Men hur gör den då, tro? Den gör väl som med vanliga .mp3 filer... <.<;; Annars vet jag inte riktigt vad audioscrobbel är... Audioscrobbling är vad Last.fm (programmet) gör med filerna. Tar reda på info, och skickar till Last.fm-servrarna. Men den kan inte göra som med MP3-filerna D:> För de har taggar med information om artist, låtnamn, låtnummer osv. Spåren på en cd har inte det - tror jag. Men det kanske den har smile Nyare skivor har det : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 1:59 pm
Niddler the fiddler. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 2:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 3:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 3:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 3:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 3:50 pm
Ice.Mina snelhest Ice.Mina snelhest Lingonsylt Nej den andra! Med... lök eller vad det är. Inlagd. ^^ Nej! Inget av dom. Sill är äckligt hur det än är. Jag håller med dig, snelhest. sill är såå inte gottTACK!!! Äntligen någon som håller med! xd Vi anti-sill ätare måste ju hålla ihop blaugh xd Ja, för det är ju så ovanligt med folk som inte tycker om sill. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|