|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 8:55 am
Poemi is the ******** s**t! xd Hon är sååå hyper och alltihopa på samma gång whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:03 am
Mr_RPG Lolz, jag har powernappat i 4 timmar till Bloc party :0 men inte fan hade du last.fm igång stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:07 am
Jalkazar Mr_RPG Lolz, jag har powernappat i 4 timmar till Bloc party :0 men inte fan hade du last.fm igång stare Cd spelare : p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:08 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Lolz, jag har powernappat i 4 timmar till Bloc party :0 men inte fan hade du last.fm igång stare Cd spelare : p Spela cd'n i datorn! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:15 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Lolz, jag har powernappat i 4 timmar till Bloc party :0 men inte fan hade du last.fm igång stare Cd spelare : p Spela cd'n i datorn! scream Fawk no! D: Mina högtalare suger...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:18 am
Ice.Mina Poemi is the ******** s**t! xd Hon är sååå hyper och alltihopa på samma gång whee YEAA! Lätt en av dom roligaste animena jag sett biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:25 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Lolz, jag har powernappat i 4 timmar till Bloc party :0 men inte fan hade du last.fm igång stare Cd spelare : p Spela cd'n i datorn! scream Fawk no! D: Mina högtalare suger... Koppla in stereo högtalarna i datorn då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:28 am
Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:31 am
Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< I iTunes kan man de iaf..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:31 am
Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< Spelar du den med Winamp/WMP/iTunes så går det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:37 am
Anywayz, back to powernapping~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:39 am
http://rapidshare.com/files/6377145/Gudas_pan.mpg Vem är det som tankat surprised Och vad tyckte du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 10:10 am
Niddler Alltså man kan ju inte audioscrobbla cd, även om den spelas i datorn <_< Jalkazar I iTunes kan man de iaf.. Mr_RPG Spelar du den med Winamp/WMP/iTunes så går det... surprised Vad bra biggrin Foobar2000 kan det inte. Men hur gör den då, tro? Hittar något slags cd-ID och matchar med databas och kollar tracknumber? o.o Kan ni inte testa hur den gör med hembrända skivor? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 10:10 am
snelhest Ice.Mina Poemi is the ******** s**t! xd Hon är sååå hyper och alltihopa på samma gång whee YEAA! Lätt en av dom roligaste animena jag sett biggrin Ja! lugnt att det är! xd *hoppar runt* jag vill så bli som henne! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|