|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2012 3:34 am
Tentamen groepsdynamica ging superlekker smile En nu lekker anderhalve week geen school. Eindelijk weer eens tijd voor mezelf en hopelijk ook wat tijd om wat met m'n vrienden weer eens te doen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2012 7:38 am
OMM: waarom ben ik vandaag zo misselijk en voel ik me raar ik moet leeren scream dat gaat niet op deze manier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2012 1:15 pm
Heb geen ziiiiiin, maar kan er niets aan doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 25, 2012 1:35 pm
OMM: morgen solicitatie gesprek in spikecity!!! (dat is spijkenisse) blaugh rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2012 10:42 am
Pff, wat een ongelofelijke rotdag zeg.. Eerst ontdek ik dat ik een onvoldoende heb gehaald voor een heel belangrijk rapport, wat ik nu dus zal moeten herkansen. Vervolgens raak ik door de combinatie van dat én dat ik gisteravond de mededeling kreeg dat ik beter niet op de huidige manier kan doorgaan met doelschieten, omdat ik dan ernstig risico loop op zware blessures, ontzettend overstuur. En als je dat dan wilt bespreken met je vriend krijg je ineens een hele preek over je heen dat je altijd overal maar een drama van maakt enz. enz. Wie is er nou überhaupt degene die tig keer het woord drama in de mond neemt en fkn onredelijk reageert, waardoor de situatie escaleert. Om vervolgens ook nog eens urenlang daarna rotopmerkingen te maken terwijl ik constant pogingen doe om het weer 'goed' te maken. Echt hoor, ik ben dit gezeik zó ontzettend beu, dat valt met woorden niet eens uit te drukken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2012 11:36 am
Wauw, NOS maakt gebruik van leuke presentaties in het nieuws XD Wat visueel allemaal! Lijkt wel een powerpoint presentatie XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2012 3:18 am
OMM:eindelijk mijn trainings broek terug gestolen van mijn broertje stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2012 5:56 am
Pff verveling. Als het goed is zou vriendlief vanmiddag al komen, maar hij heeft niet gezegd hoe laat, dus ik durf nu ook geen serie/film op te zetten of te gaan gamen, want voor hetzelfde geld staat hij over een paar minuten voor de deur >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 3:23 am
wauw O.o nieuwe laptop was geen moment te vroeg. Oude laptop 2x BSOD O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 11:27 am
OMM: zal i anime gaan kijken of niet hmmmm cat_rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 1:02 pm
24 uur chalenge geacepteerd... O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 5:04 am
OMM: De Kleine Zeemeermin blijft leuk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 7:02 am
OMM: waarom is het zou koud op mijn kamer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 9:42 am
OMM surprised w the weather outside if frightfull. cool but the kachel is zo delightfull. 4laugh since i dont want to go. stare let it snow, let it snow, let it snow, whee
deam what wou ik dat al lang eens zingen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 10:42 am
Pff.. het is dat ik nu zo verstandig ben om over ieder klein twijfelgevalletje te mailen naar mijn docent, want volgens mij heeft hij het merendeel van de criteria waaraan dat rapport moet voldoen gewoon niet verteld. Nu ook weer: een goede conclusie is 9 alinea's lang. Dat hoor ik nu ook pas voor het eerst, terwijl ik iedere les heb bijgewoond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|