|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 11:29 pm
- Sjuk - Nationella Prov - Måste gå till skolan när jag är sjuk pågrund av dom. ;-; - Snö och kallt D:
+ Jag slutar kvart över 12 idag <3 + S:t Görans gynasium <3! + Deras modevisning, roliga kläder! :3
+/- Vill börja där nuuuuu! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 6:07 am
+ Linnea. + Den stördaste utekvällen jag kan minnas jag haft, men ändå en rolig en. + Jag tackade nej till att leka groupie xd + Trevligt folk på efterfest. + Singstar. + Trevlig lunch och fika med klasskamrater. Roliga diskussioner x3
- Alla är desperata >.>;; Och jag kan inte låta bli att se ner på dom då. - En i klassen hoppade av ._. Doh! - Jag bjuder hem folk hit när jag inte har städat D: - Jag är fett stolt. Wft! Patetiskt! - Han som Linnea skickade hem nyktrade till och blev en helt annan människa innan han gick... han var sjukt trevlig, vi skulle ha låtit honom stanna. Stackarn. - Jag blev lovad en salsa som jag aldrig fick ;_____;' Såg fram emot att dansa ju!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 8:44 pm
+ sthlm + kläder, kläder, kläder! + skor! + filmer! + nämnde jag föresten kläder? + åka till sthlm gratis, hehe *grin*
+/- klippt o nyfärgad...undrar om det ser bra ut O_o
- inget fika i sthlm...nåja - tiny som försvinner så man tror hon dött <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 2:50 am
Angelo - tiny som försvinner så man tror hon dött <_< Jag skulle ju bara vila 5 min i sängen gonk Vaknade 11 nu i morse...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 5:19 am
+ Inte lika ont längre, kan äta skapligt + Skönt att sova
- Missar enormt mycket i skolan - Får inte dansa - Orkar inte plugga - Prov och två muntliga redovisningar nästa vecka - Min röst kommer inte hålla - Ensamt - Vill inte vara hemma längre!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 6:53 pm
+ Heh... Prattle. + Lirat en massa LoZ-TP i helgen. + <3 + Och jag ger mig av~! ... Iallafall för ett tag. + Må finemang.
+/- Himla, aj... Snygga rivsår på sidan av halsen. +/- Minnen. +/- Hmm... trött. Inte orka bry sig.
- ... Vet inte riktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:22 am
+ Krokodiltårar T_____T Jag och filmer när jag är själv alltså... Men det var fint <3 + Hedda var här. Nästan som våra fikan förr. Men jag kanske ska sluta upp med att vara nostalgisk nån gång. + Min mormor. + Anchi ringde för att säga att dom ska mobba mig imorrn. emo xp + Jag är lite mer uppvilad och det ser okej ut i mitt kök i alla fall. + Bokat biljett till Västerås. Födelsedagsfirande och Cats mitt i natten here I come! 4laugh + Ser fram emot fredagen med Linnea.
- Gick inte till skolan. - Har jätteträningsverk sen dansen och träningen domokun Kan knappt lyfta min ena arm. - Jag håller på att gå upp i vikt >.> Måste se över vad jag äter lite kanske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 9:41 am
- Tappat bort min ena vante )':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:00 am
Miradjii - Tappat bort min ena vante )': HA-HA. xd emo /krama + Silkroad und RO + OHMYGODWINTERBLEVENSTORFLICKAIDAGOCHJAGGAVPRESENTOCHALLT. - Ont på tungan. :'x - Orka imorgon :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:50 am
Imorgon ska jag ha nationelt prov! (Det får vara på minus)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 8:18 am
+ Korta dagar~ Våra designlektioner äger allt. :'3 Kalle KOBRA!!!! xDD Ôkami~<3
- Mensvärk, ohgawd. Fscking religionsuppgift. Palla skriva en hel jeffla historia om en liten jude? D: Har typ, hela mitt projekt kvar att göra. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:01 am
+ tillbaka i borås, med klasses som säger 4laugh när jag kommer runt hörnet <3 + finally. kappan är helt klar. och den är pimp! men ful. + har godis
- äckligt godis D: - helt otroligt långsam.. sengångardagen idag ;_; - ser ut som ffshgndijshbfdsvns. - jag slutar inte äta godis fast det är äckligt... DAMN YOU BRAIN ;O; - tog fel sladd till datorn också - snor i halsen. det är något allvarligt fel på mig tror jag. - måste färga håret igen - i stort sett allt är minus men orka :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:57 am
+ Tiden efter skolan, när jag satt kvar, som tyvärr inte gick till att plugga. + Anchi och Elias, ni är så snälla domokun Men kunde ni inte sagt nått direkt om att det var ni som skickade sms'et? >.>; + 40 min idag gick till Kulturinslag <3 + Sånt jag inte tror ska gå går, men det jag kunnat sen innan går inte... Vad är det här?! + Alex och Morgan kommer hit nästa vecka. Kanske Daniel också? + Darinhysteri! Dedu, du slutar inte att förvåna mig.
- Min visdomstand. Kan den inte bara fatta att den inte får plats, att jag varken har råd eller tid att operera bort den nu och att den gör ont! gonk - Jag behöver lära mig en massa saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 12:26 pm
+ Drakiehun <3 + TRE ÅR MED SÖTNOSARNA ; 3; <3333 + Massa random jag inte kommer ihåg.
- Magkatarr, eller hur man nu stavar det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:21 am
+ Skola ordnat sig + Linus! + Bwehehe. smile substanslek <3 + UV-lampa + överstrykningspenna + 4chan + äre jag eller?
- Det förflutna har en underlig förmåga att komma tillbaka och störa ens framtida, men jag är inte oskyldig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|